"זה היה מורט עצבים, אנחנו עדיין באופוריה, זה לא נקלט"

מדליסטיות הכסף הישראליות של נבחרת ההתעמלות חגגו במשך דקות ארוכות עם הקהל, ואחר כך עם המשפחות: "זו הייתה המטרה"

(גודל טקסט)

חגיגות הזכייה של נבחרת ההתעמלות האמנותית במדליית כסף, נמשכו הערב (שבת) זמן רב. אחרי שקיבלו הרבה כבוד ואהבה מהקהל הישראלי והיהודי באולם, דיאנה סברצוב, אופיר שחם, רומי פריצקי, שני בקנוב והדר פרידמן גם פגשו במשפחות שלהן פנים-אל-פנים וקיבלו חיבוק חם.

התחרות התחילה מבחינת הישראליות לא כל כך טוב, אבל השתפרה מרגע לרגע. במוקדמות הן סיימו במקום השישי והיום אחרי התרגיל הראשון דורגו במקום החמישי. אלא שבתרגיל הסרטים והכדורים, נבחרות אחרות קיבלו ציונים נמוכים יחסית והביצוע של המתעמלות שלנו היה השני בטיבו. זה הזניק את ישראל עד מדליית הכסף בסיכום הכללי.

"זה היה מורט עצבים, באמת. לא ידענו איפה אנחנו נמצאות אחרי התרגיל הראשון", הודתה רומי פריצקי, "ידענו שאנחנו במקום החמישי, אבל לא מעבר. ברגע שיצאנו והופענו, נהנינו ונתנו את כל כולנו אז חיכינו לציון טוב. כשראינו את המקום השני זה היה לא ייאמן, עוד מדליית כסף. לא האמנו שהצלחנו. אנחנו עדיין באופוריה, זה לא נקלט".

פריצקי היא אמנם המבוגרת מבין החמש, אבל רק בת 20. אחרי ההישג הגדול היא דיברה בבגרות רבה ובאריכות: "עבדנו כל כך קשה, היו הרבה רגעי משבר וגם הצלחות. אני באמת שמחה שיצא לי להיות חלק מהחוויה הבלתי נשכחת הזו איתכן. זה היה חלום, זו הייתה המטרה שלנו ובשביל זה עבדנו, אבל אתה אף פעם לא מוכן לזה".

אופיר שחם אמרה: "כולם עבדו ביחד, בלי הצוות הזה לא היינו מגיעים להישגים האלה. היינו עסוקות רק במה שהמאמנת אומרת, בהכנה שלנו, בתרגיל… לא בנבחרות האחרות. המאמנות יודעות איך להכין אותנו".

נבחרת ישראל, התעמלות אמנותית, אחרי הזכייה במדליית כסף, אולימפיאדת פריז 2024
| רויטרס

נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל זכתה במדליית הכסף המתעמלות שרו את "התקווה": "גאווה רבה להרים את הדגל" השיא ממשיך להישבר: ישראל עם המדליה ה-20 בתולדותיה "ישראל עשתה המון טעויות, 'כוח עליון' גנב מאיתנו מדליה"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי