נהנית מלברון, מחכה לדוראנט: ארה"ב מתקשה, "וזה חיובי"

play
לברון ג'יימס, נבחרת ארצות הברית | GettyImages, Christopher Pike
שחקן נבחרת ארצות הברית לברון ג'יימס מול שחקן נבחרת גרמניה דניאל תייס

ג'יימס סוחב את האמריקאים על הגב בזמן שקרי עדיין מתקשה והחזרה של דוראנט מתעכבת, אבל בטוח אחרי ההכנה המקרטעת: זה ישרת אותנו

(גודל טקסט)

משחקי הכנה או לא, בן 39 או לא, לברון ג'יימס לא עוצר לרגע, ולא מאבד ריכוז לשנייה. גם אמש (שני) כוכב הלייקרס הציל את נבחרת ארצות הברית מהפסד לפני האולימפיאדה, ועם 20 נקודות, 6 ריבאונדים, 4 אסיסטים וסדרה של מהלכי קלאץ', סידר לה ניצחון 88:92 דחוק על גרמניה.

נבחרת החלומות מסיימת את משחקי ההכנה עם מאזן 0:5, אבל עדיין לא נראית מרשימה במיוחד, וזקוקה להתעלויות חוזרות של ג'יימס כדי לנצח משחקים. לברון ג'יימס…גם בגיל 45, הוא עדיין ממשיך לעשות את זה", הסתלבט חברו לקבוצה אנתוני דייויס, וגם ג'רו הולידיי יודע: "לברון סוחב אותנו. הוא עושה את מה שלברון תמיד עושה".

סטף קרי, שעדיין לא מציג את היכולות המוכרות שלו, יודע: "לברון לוקח אותנו על הגב בינתיים, וזה נותן לנו דחיפה אדירה. אבל ברור שעוד לא הצגנו את הכדורסל הכי טוב שאנחנו מסוגלים, בעיקר בצד ההתקפי".

לברון, מצידו, ממשיך להסביר שהמשחקים הצמודים רק ישרתו את הדרים טים בהמשך, ואולי יגרמו להם להפיק לקחים ולא לפשל באולימפיאדה עצמה. "היו לנו כל מיני קשיים, וזה פאקינג חיובי", תועד לברון אומר לשאר השחקנים בשיחת קבוצה בסיום המשחק.

מי שעדיין לא לוקח חלק במשחקים ולא ברור מתי הוא יחזור, הוא קווין דוראנט. KD שסוחב פציעה עורך אימונים חלקיים בינתיים, ולפי הערכות הוא בכל מקרה יחמיץ את המשחק הראשון בטורניר מול סרביה, שמסתמנת כמועמדת מובילה למדליה.

למרות שרשימת הכוכבים של ארצות הברית בלתי נגמרת וסטיב קר היה יכול בקלות לוותר על דוראנט ולזמן שחקן אחר במקומו, אין לו שום כוונה לעשות זאת. "זה אפילו לא עובר לנו בראש", אמר קר. "אנחנו רוצים שהוא יעשה כמה אימונים מלאים לפני שנחזיר אותו. לא רוצים להחזיר אותנו לפני הזמן ולהסתכן שבכך שייגרם לו נזק". ג'רו הולידיי הוסיף: "זה קווין דוראנט, ברור שנחכה לו".

"אנחנו מסוגלים להשתפר. אנחנו מתחילים להרגיש יותר בנוח עם הרוטציות שלנו, והחבר'ה לאט לאט מכירים זה את זה. אנחנו ניראה טוב יותר בהמשך", מסכם קר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי