"הקרקס הכי גדול שראיתי בחיי": ארגנטינה המומה וזועמת

הנבחרת האולימפית של חאבייר מסצ'ראנו רתחה אחרי החלטות מארגני הטורניר והשיפוט שהובילו להפסד למרוקו: "אתמול פרצו לנו למתחם וגנבו חפצים. גם מרוקו לא רצתה לשחק". גם מסי הגיב: "לא יאמן". אוטאמנדי: "חוסר אונים, מעולם לא קרה דבר כזה"

(גודל טקסט)

ארגנטינה לא ציפתה שככה יראה משחק הפתיחה שלו במשחקים האולימפיים. ההלם שהיה לאלביסלסטה בהפסד לערב הסעודית במחזור הפתיחה של מונדיאל 2022 נראה עכשיו קטן לעומת מה שקרה הערב (רביעי) בהפסד 2:1 למרוקו.

אחרי פארסה ענקית בה ארגנטינה כבר קבעה 2:2 דרמטי עמוק בתוספת הזמן משער של כריסטיאן מדינה, אוהדים מרוקנים פרצו למגרש וזרקו חזיז אל עבר השחקנים, גרמו לכולם לנטוש את הדשא ולמארגני הטורניר לקבוע אחרי יותר משעה וחצי על חידוש המשחק כשהשער הארגנטינאי נפסל בעקבות נבדל. עם שלוש דקות שהתווספו, זה הספיק למרוקו לשמור על היתרון בדרך לשלוש נקודות חשובות.

כמובן שבצד הארגנטינאי נותרו בהלם וזעם בעקבות החלטות השיפוט, כשגם חאבייר מסצ'ראנו, מאמן הנבחרת האולימפית, אמר בסיום: "זה הקרקס הכי גדול שראיתי בחיי. אתמול פרצו לנו למתחם. חפציו של אלמדה נגנבו. הם מבקשים מאיתנו אישור לכל דבר כאן, אבל אז הדברים האלה קורים. היום הם פלשו לדשא שבע פעמים ואז זרקו עלינו גם חזיזים. אמרו לנו שזה נגמר 2:2, אפילו מרוקו לא רצתה לשחק".

אפילו ליאונל מסי, קפטן הנבחרת הבוגרת, העלה סטורי לאינסטגרם בו רשם: "לא יאמן", עם אימוג'י המום.

שחקני נבחרת ארגנטינה לצד שחקני נבחרת מרוקו
זעם בארגנטינה | אימג'בנק GettyImages

ניקולאס טגליאפיקו כתב: "שימו את הקרקס בצד, אנחנו הולכים לדבר על הסיבה שבגללה המשחק נעצר או שנמשיך להתנהג כמו טיפשים? אם זה היה הפוך במקרה הזה, אני לא יכול להתחיל לדמיין מה היו אומרים על כך".

גם רודריגו דה פול הצטרף לרשימת המגיבים על הפארסה וניסה לחזק את שחקני הנבחרת: "יותר מאי פעם – אנחנו איתכם! אתם יכולים לעשות את זה נגד כולם".

ניקולאס אוטאמנדי הוסיף: "זאת חתיכה בהיסטוריה, מעולם דבר כזה לא קרה. מרוקו לא רצו לשחק את זה וגם לא אנחנו. חיכינו במשך שעה וארבעים דקות, אבל אף אחד לא אומר לנו מה קורה. זאת תחושה של חוסר אונים, כי אלה המשחקים האולימפיים".

אוהדים רבים קראו ברשתות החברתיות לפרוש מהטורניר האולימפי, וכמו כן, גם לפרוש מאירוח משחקי הפתיחה של מונדיאל 2030, טורניר שיהיה בין היתר גם במרוקו.

עוד באותו נושא: נבחרת ארגנטינה, פריז 2024

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי