אחרי ההשפלה: מאמן פרגוואי סומך על שחקניו מול ישראל

play
חייבים להתאושש, ומהר. שחקני פרגוואי | GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce
מאמן הנבחרת האולימפית של ישראל גיא לוזון 01:59

הדרום אמריקאים חטפו 5:0 מיפן ויהיו חייבים לנצח את לוזון בשבת: "אנחנו סופרים כמה פעמים אנחנו קמים, ולא את הנפילות". גם אנסיסו אופטימי

(גודל טקסט)

בעוד נבחרת ישראל פתחה את הטורניר האולימפי עם 1:1 מול מאלי, המשחק הנוסף בבית ד' היה שוויוני הרבה פחות: יפן מחצה את פרגוואי עם 0:5 מהדהד, ועשתה צעד גדול אל עבר רבע הגמר.

על כן, המשחק של ישראל מול פרגוואי בשבת בערב (20:00) הופך להיות קריטי עבור שתי הנבחרות – בעיקר עבור הדרום אמריקאים, שיודעים שהפסד יחרוץ את גורלם. בתקשורת המקומית נטען כי המאמן ההלום קרלוס חארה סאגייר יבצע מספר שינויים ב-11. בין היתר, הוא צפוי לפתוח עם חלוץ טבעי – מה שלא עשה אתמול.

סאגייר טען כי הרחקתו של וילדר ויירה כבר בדקה ה-25 הובילה להתפרקות של נבחרתו: "זה קרה בשלב מוקדם ואיבדנו את עצמנו. יפן נבחרת מאוד מהירה וחזקה". עם זאת, מאמן פרגוואי מאמין בשחקנים שלנו: "הנבחרת הזאת הצליחה לקום אחרי הרבה מכות שספגה. אנחנו סופרים את כמות הפעמים שקמנו, ולא את הנפילות".

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

שחקני הנבחרת האולימפית של פרגוואי
חייבים להתאושש, ומהר. שחקני פרגוואי | GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

הכוכב הגדול חוליו אנסיסו הוסיף: "זו תבוסה קשה, אבל קשה לשחק כשאתה בחניתות של שחקן. בתחילת המשחק היינו די טובים. נצטרך לחזור לתלם ולנצח משחקים – וזה מה שנעשה".

עוד באותו נושא: פריז 2024

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי