פיטי בריאיון חריג: "היו תולעים באוכל, הענישו את הספורטאים"

play
אדם פיטי, שחיין בריטי | GettyImages
היועץ המקצועי של נבחרת קנדה דייויד בלאט עם יו"ר הוועד האולימפי בישראל יעל ארד, המנכ"ל גילי לוסטיג 01:17

השחיין הבריטי שפספס הזדמנות לזכות בזהב בפעם השלישית ברציפות, סיפר על התנאים הקשים בכפר האולימפי בפריז וטען שאלו פגעו ביכולתו ובהצלחתו: "בריו ובטוקיו זה לא היה ככה"

(גודל טקסט)

אדם פיטי, השחיין הבריטי שזכה במשחקים האולימפיים במדליית כסף ב-100 מטר, התראיין הבוקר (שלישי) לאתר "inews" וסיפר על כך שהוא וספורטאים נוספים מצאו תועלים במזון שהוגש להם בכפר האולימפי.

פיטי התעקש על כך ש"התנאים בפריז לא היו מספיק טובים", דבר שלא הוסיף לעובדה כי אובחן חיובי לקורונה רגע אחרי שזכה במדליית הכסף – ולמעשה כשל בניסיונו לזכות במדליית זהב שלישית ברציפות במשחה החזק ביותר שלו. פיטי, למרות המדליה, טען כי עבר בפריז את "השבוע הגרוע בחיי".

פיטי וחבריו השחיינים, יש לציין, בשל התולעים והתנאים הקשים לטענתם זכו לקבל שף פרטי שהזמינה המשלחת הבריטית לכפר האולימפי. כעת, אחרי שהסתיימו תחרויות השחייה באולימפיאדה, הודה כי המארגנים בהחלט תרמו לכך שלא הצליח לעמוד בציפיות שלו ושל כל העולם ממנו. יתרה מכך, הוא גם זעם על החלטת המארגנים בכפר האולימפי להתחייב לכך ש-60 אחוז מהארוחות יהיו ללא בשר ואמר שזו עוד פגיעה קשה בספורטאים.

אדם פיטי, שחיין בריטי
האשמות קשות אחרי "השבוע הגרוע בחיי" | אימג'בנק GettyImages

"זה נרטיב שפשוט העניש את הספורטאים", אמר פיטי בהתייחסותו להחלטה לצמצם משמעותית את כמויות הבשר בארוחות בכפר האולימפי, "אני רוצה לאכול בשר, אני צריך לאכול בשר כדי להתחרות וזה מה שאני רגיל לאכול בבית, אז למה אני צריך לשנות? אני אוהב לאכול דגים, אבל כאן ספורטאים מצאו תולעים בדגים. זה פשוט לא מספיק טוב, אנחנו מדברים כאן על תחרות שצריכה להיות בסטנדרט הכי גבוה בעולם עם הספורטאים הכי טובים בעולם, אבל לא מאכילים אותם באוכל כזה".

עוד אמר פיטי: "אני בסך הכל רוצה שאנשים יעשו את עבודתם ואת תפקידם בצורה טובה יותר, אני חושב שזה מה שאנחנו הספורטאים עושים ולצערי התנאים היו לא מספיק טובים כדי שנוכל לעשות את זה. בטוקיו האוכל היה יוצא מן הכלל וכך היה גם בריו, אבל הפעם זה לא המצב. גם היינו צריכים לחכות חצי שעה לארוחה כי לא היו מספיק עמדות לעמוד בתור".

עוד באותו נושא: אדם פיטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי