המבחן של וומבי, סגירת המעגל לקובי: צרפת וארה"ב מוכנות לגמר

play
ויקטור וומבניאמה נבחרת צרפת בכדורסל, פריז 2024 | GettyImages
לברון ג'יימס חוגג עם סטף קרי נבחרת ארצות הברית, פריז 2024 00:52

צרפת נושאת עיניים לוומבניאמה שהתקשה בשלבי ההכרעה בפריז, לברון ודוראנט מחפשים עוד מדליית זהב - בתאריך סמלי. לקראת הגמר בשבת ב-22:30

(גודל טקסט)

בסופו של דבר, הכל מתנקז למשחק שכולם ציפו וייחלו לו. ארצות הברית וצרפת ייאבקו מחר (שבת, 22:30) על מדליית הזהב במשחק הגמר של הטורניר האולימפי, בדו קרב מרתק. מצד אחד סוללת הכוכבים הבלתי נגמרת של ארצות הברית, שמגיעה לגמר אחרי קאמבק מרשים מול סרביה. מצד שני צרפת, שהדיחה נבחרות עדיפות בדרך לקרב על הזהב, ומתהדרת בכישרון על אחד לצד שורה של שחקנים יעילים.

זהו הגמר הקלאסי, כאמור. שתי הנבחרות נפגשו בארבעת הטורנירים הקודמים באולימפיאדה, ובמפגש האחרון במשחק על הזהב בטוקיו, ידם של האמריקאים הייתה על העליונה. בסך הכל, ארצות הברית עומדת על מאזן של 1:6 מול צרפת במפגשים רשמיים לאורך השנים, כשהניצחון היחיד של צרפת הגיע בשלב הבתים בטוקיו.

הפעם הטריקולור משחקים לעיני הקהל הביתי שנכנס לשיגעון כדורסל על גבו של ויקטור וומבניאמה, וינסו להפתיע. עבור וומבי יהיה זה מבחן רציני ומשמעותי. רודי גובר סוחב פציעה ובכל מקרה מסופסל במשחקים האחרונים, אבל וומבי מתקשה בשלבי ההכרעה, ובמשחקים מול קנדה וגרמניה חיבר 6 מ-27 בלבד מהשדה, כולל 1 מ-14 מהשלוש. מול סוללת הכוכבים האמריקאים שבוודאי יעשו הכל כדי להקשות עליו עוד יותר, הוא ינסה להוכיח שהוא בשל, ושהכתרים שקשרו לו לא מוקדמים מדי.

סטפן קרי, לברון ג'יימס, נבחרת ארצות הברית בכדורסל
רק רצו לשחק ביחד, ולנצח ביחד. החלום מתגשם, בינתיים | רויטרס

ארצות הברית, מצידה, רוצה זהב חמישי במשחקים האולימפיים. מחפש זהב שלישי, דוראנט יכול לחגוג זהב רביעי, וגם סטף קרי יגיע לוהט לגמר אחרי ההתפוצצות מול סרביה, אבל בארצות הברית חולמים על סגירת מעגל גם עבור קובי בריאנט, וזוכרים שהמשחק יתקיים ב-8.10.24, תאריך שמורכב משלושת מספרי הגופייה של הבלאק ממבה לאורך הקריירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי