"ישראל עשתה המון טעויות, 'כוח עליון' גנב מאיתנו מדליה"

play
נבחרת בולגריה התעמלות אומנותית, פריז 2024 | רויטרס
נבחרת ישראל התעמלות אומנותית לאחר השגת מדליות כסף, פריז 2024 00:23

פלאשבק ללינוי אשרם: בבולגריה הגיבו בזעם למהפך הדרמטי, והאשימו את השופטים. המאמנת שמרה על ספורטיביות: "הן עמדו בלחץ, אנחנו לא"

(גודל טקסט)

ההיסטוריה חוזרת. שלוש שנים חלפו מאז הזכייה ההיסטורית של לינוי אשרם במדליית הזהב באולימפיאדת טוקיו, שעוררה תגובות נסערות ברוסיה, וטענות לשיפוט מוטה נגד האחיות אברינה. היום (שבת) אחרי המהפך הדרמטי של נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל, נשמעו טענות דומות גם בבולגריה, שאיבדה את מקומה על הפודיום בדקה ה-90 – בזכות הציון הגבוה של ישראל בתרגיל המשולב.

בתקשורת הבולגרית האשימו את השופטים, שהעניקו לבולגריות ציון נמוך מדי כביכול על התרגיל המשולב והוסיפו חטא על פשע כאשר לא קיבלו את הערעור שהוגש להם לאחר מכן.

"הנבחרת הישראלית עשתה המון טעויות, אבל השופטים התעלמו. לבולגרים, לעומת זאת, טעויות קטנות הורידו את הציון בגדול. שילוב על יכולת פושרת והתערבות של 'כוח עליון' גנבו מאיתנו מדליה", כתבו באתר הבולגרי "Gong".

נבחרת ישראל התעמלות אומנותית על הפודיום, פריז 2024
נבחרת ישראל התעמלות אומנותית על הפודיום, פריז 2024 | רויטרס

נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל זכתה במדליית הכסף המתעמלות שרו את "התקווה": "גאווה רבה להרים את הדגל" השיא ממשיך להישבר: ישראל עם המדליה ה-20 בתולדותיה אשרם: "אלופות שלי". לוסטיג: "7 המדליות מסמלות את 7 באוקטובר"

גם ברשתות החברתיות הבולגרים ביקרו את השופטים, ואחד העיתונאים כתב: "ישראל ואיטליה עשו טעויות ענקיות, ואיכשהו לא שילמו מחיר".

לעומת זאת, המאמנת הבולגרייה וסלה דימיטרובה שמרה על רוח ספורטיבית, ולקחה אחריות על ההפסד. "הנבחרות האחרות עמדו בלחץ, ואנחנו לא. זה הספורט בסופו של דבר", אמרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי