אחרי מדליית הזהב: אימן חליף יוצאת לקרב נוסף בפריז

play
גיבורה עממית. חליף | רויטרס
לברון ג'יימס חוגג עם סטף קרי נבחרת ארצות הברית, פריז 2024 00:52

עורך דינה של המתאגרפת האלג'יראית הודיע כי הגיש תביעה לתובע המחוזי בפריז על קמפיין ההטרדות ברשת: "כתם על האולימפיאדה"

(גודל טקסט)

אחד הסיפורים הכי גדולים באולימפיאדה הסתיים בסוף השבוע עם מדליית זהב מוחצת של אימן חליף, המתאגרפת האלג'יראית שנאלצה להתגונן מפני האשמות כי אינה אישה ונקלעה ללב ליבו של דיון בינלאומי-ספורטיבי סוער.

כעת, חליף יוצאת לקרב נוסף – הקרב על הוצאת הצדק לאור. עורך דינה נאביל בודי הודיע היום (ראשון) באופן רשמי כי הגיש תביעה לתובע המחוזי בפריז, על הטרדות ברשת.

לפי "לה מונד" הצרפתי, התביעה היא נגד רשת X (לשעבר טוויטר), אולם הנהלים במשפט הצרפתי לא מצריכים בשלב ראשוני את ציון הנתבע. אם התובע המחוזי יחליט לפתוח בחקירה, הוא זה שיכריע בסופו של דבר האם ואת מי להעמיד לדין.

"לאחר שזכתה במדליית זהב, אימן יצאה למאבק חדש – על צדק, יושרה וכבוד", כתב עורך דינה. "ההטרדה הלא הוגנת שספגה והקמפיין המיזוגני, גזעני וסקסיסטי נגדה יישאר הכתם הגדול ביותר על האולימפיאדה הזו. החקירה תקבע מי אחראי העלבונות הללו, וגם מי עומד מאחורי הלינצ' הווירטואלי שאימן עברה".

המתאגרפת האלג'יראית אימן חליף אחרי שזכתה במדליית הזהב בפריז 2024
גיבורה עממית. חליף | רויטרס

חליף גברה ללא עוררין בגמר על יריבתה הסינית יאנג ליו צ'ן בנקודות ונתנה את האות לחגיגות – ביציעים, ובעיקר במולדתה אלג'יריה. "זה היה החלום שלי במשך שמונה שנים", אמרה לאחר הזכייה. "אני אלופה אולימפית. יש פה גם טעם מיוחד, בגלל כל המתקפות שעברתי. אני מקווה שלא נראה דברים דומים לזה בעתיד. כל מה שנאמר עלי הוא לא מוסרי, אני רוצה לשנות את הדעה של אנשים בכל רחבי העולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי