בוגדנוביץ' על העימות: "קיללתי את לברון, אבל זה נשאר מאחור"

play
שחקן נבחרת ארה"ב בכדורסל, לברון ג'יימס, מתעמת עם בוגדן בוגדנוביץ', שחקן נבחרת סרביה | רויטרס
לברון ג'יימס, סטפן קרי, עם מדליית הזהב של נבחרת ארצות הברית 01:27

נבחרת הכדורסל של סרביה חגגה את מדליית הארד עם כ-40 אלף איש בבלגרד. הקפטן סיפר על חצי הגמר נגד ארה"ב: "הייתה שם מלחמה"

(גודל טקסט)

כ-40 אלף איש התאספו אתמול (שני) בבלגרד כדי לחגוג עם נובאק ג'וקוביץ' את מדליית הזהב האולימפית ועם נבחרת הכדורסל את מדליית הארד. הסרבים התאוששו בזמן אחרי ההפסד לארה"ב בחצי הגמר וניצחו את גרמניה במשחק על המקום השלישי, אבל האכזבה מול הפסים והכוכבים עדיין שם – ותהיה עוד הרבה זמן.

בצד הסרבי, בוגדן בוגדנוביץ' עמד במוקד. הקלע בן ה-31 שיחק תפקיד מרכזי בבריחה המוקדמת של נבחרתו וסיים עם 20 נקודות, אבל גם עם בכי מר אחרי הבאזר. כשסרביה ברחה לארה"ב, בוגדנוביץ' קלע שלשה שקבעה 32:47 וחיקה את החגיגה הידועה של כרמלו אנתוני – לעיני שחקן העבר שישב בצדי המגרש. האקט הזה הכעיס את האמריקאי והטראש טוק נסק.

מאוחר יותר לברון ג'יימס, חברו הטוב של כרמלו, קלע על בוגדנוביץ' וגם סחט ממנו עבירה, וסימן בהפגנתיות שהסרבי "קטן מדי" מכדי לשמור עליו. בוגדנוביץ' רתח על האקט המשפיל וקילל את יריבו. אחרי המשחק הוא גם התלונן על השופטים והיה נסער, אבל אתמול בחגיגות נשמע קצת יותר מפוייס.

"למען האמת, אני לא זוכר בדיוק מה קרה. נלחמנו שם…", אמר, "אני נלחמתי בשביל מה שחשוב לי והוא נלחם בשביל מה שחשוב לו. הכול היה בלהט המשחק. היו קללות, אבל זה נשאר במגרש".

שחקן נבחרת ארה
משחק חם שיישאר בזיכרון עוד הרבה זמן. לברון מול בוגדנוביץ' | רויטרס
לברון ג'יימס מקניט את בוגדן בוגדנוביץ' במשחק בין ארה
לברון מקניט, בוגדנוביץ' מתעצבן | צילום מסך, .

לברון ובוגדנוביץ' ייפגשו בעונה הקרובה במשחקים בין לוס אנג'לס לייקרס לאטלנטה הוקס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי