סיימה את המרתון עם שבר: "היה גיהנום, לא יכולתי לוותר"

play
רוז הארווי מרתוניסטית בריטית, פריז 2024 | GettyImages
ארטיום דולגופיאט, מתעמל ישראלי 01:23

המרתוניסטית הבריטית רוז הארווי חשפה שסבלה בפריז משבר מאמץ שהחמיר והפך לשבר בירך תוך כדי האולימפיאדה: "בכל מרוץ אחר הייתי עוצרת, אבל ידעתי שאני חייבת לסיים"

(גודל טקסט)

2:53.03 שעות. זה הזמן שקבעה רוז הארווי הבריטית כשחצתה את קו הסיום במרתון במשחקים האולימפיים בפריז, כשסיימה במקום ה-78. הארווי בת ה-31 הגיעה הרחק מאחורי סיפאן חסן ההולנדית שקבעה שיא אולימפי חדש עם 2:22.55 שעות, אבל בהתחשב הסיפור יוצא הדופן של המרתוניסטית הבריטית, אפשר להניח שההישג שלה הוא לא פחות מדהים.

"כמה שבועות לפני פריז התחלתי להרגיש מתח קל בירך, בהמשך התברר שהיה לי שבר ורצתי ככה כל המרתון", חשפה הארווי שהחליטה על אף הכאבים האדירים לרוץ את המרתון באולימפיאדה. "אני והצוות שלי השתכנענו שעם קצת אדרנלין אוכל להשיג את הביצועים שאני רוצה, אבל אחרי כמה קילומטרים הבנתי שזה לא הולך לקרות. זה היה גיהנום. לא יכולתי לוותר. בכל מרוץ אחר הייתי עוצרת, אבל ידעתי שאני חייבת לסיים את זה".

המרתוניסטית הבריטית הוסיפה ואמרה ששבר המאמץ שנוצר לה באימונים יצר שבר בעצם הירך, וכעת היא לאחר קיבוע והחלה בשיקום על מנת לשוב ולרוץ: "זה היה קורע לב, אבל להיות חלק מהאולימפיאדה זה משהו שלא אשכח".

עוד באותו נושא: אולימפיאדת 2024, פריז 2024

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי