"אירוע שמוציא רע את כולנו. אסור לטאטא את זה"

play
רביבו הוציא רוחב | לירון מולדובן
גיא לוזון מאמן הנבחרת האולימפית 03:22

מבוכה גדולה בהתאחדות מפרשת רוי רביבו וההרחקה, שנחשפה בספורט1. שינו זוארץ הורה לחקור את השתלשלות האירועים, במשלחת קוראים לבדיקה יסודית: "זה לא מוסיף כבוד לאף אחד"

(גודל טקסט)

מבוכה גדולה בהתאחדות לכדורגל מפרשת רוי רביבו וההרחקה אותה חשפנו כאן בספורט1 שלשום. יושב ראש ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ, ששמע על כך רק כאשר נחת בפריז שלשום בצהריים, הורה לחקור את השתלשלות האירועים ולהבין כיצד קרה ששחקן נבחרת ישראל האולימפית לא יכול לשחק בשני המשחקים הראשונים בטורניר ורק שלושה ימים לפני פתיחת הטורניר, זה מתברר להתאחדות ולנבחרת האולימפית.

האירוע הזה מביך מאוד את ההתאחדות, מאחר שלא מדובר רק באירוע פנימי של ההתאחדות לכדורגל, אלא כי כאן מעורב הוועד האולימפי, שר התרבות והספורט מיקי זוהר שיגיע לכאן מחר (רביעי) כדי לשהות לצד המשלחת הישראלית והאירוע קיבל הד תקשורתי גדול.

גיא לוזון, מאמן הנבחרת האולימפית
עוד סיבה לדאגה ללוזון לפני המשחקים האולימפיים | ברני ארדוב

"זה בדיוק כמו שספורטאי אולימפי יקבל הודעה יומיים לפני תחרות שהוא מושעה ולא יכול להשתתף באולימפיאדה", אמרו הבוקר במשלחת ישראל למשחקים האולימפיים. "זה אירוע רע שהיה צריך להימנע ולא הוסיף לנו כבוד. דברים כאלה צריכים לבדוק עד היסוד ואסור לטאטא אותם כי זו הרבה יותר מתקלה חמורה. זה מוציא את כולנו רע".

עוד באותו נושא: הנבחרת הצעירה, רוי רביבו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי