בנבחרת לא מתרגשים מתבוסת פרגוואי: "ראשונה ביחסי ההימורים"

היריבה הבאה ספגה 5:0 מיפן, אבל לוזון מזכיר: "הדיחה את ברזיל". שחר מבטיח: "לא מסתפקים בתיקו נגד מאלי, נהיה הכי נחושים ואגרסיביים"

(גודל טקסט)

הנבחרת האולימפית בכדורגל ערכה הבוקר (חמישי) אימון שחרור לאחר ה-1:1 נגד מאלי במשחק הפתיחה שלה בטורניר בפריז, כאשר כבר בשבת הקרובה מצפה לגיא לוזון ושחקניו המפגש עם פרגוואי במסגרת המחזור השני. המאמן ועידו שחר התייחסו לתחילת הקמפיין.

"כל אחד מהשחקנים נתן את כל כולו לאורך כל דקות המשחק, לא ויתרנו, היה לנו גם ברור בתחילת המשחק שיש פה משמעות לכל שער ולכל נקודה. כי בסופו של דבר, אם יהיה שוויון בנקודות אז יחס שערים הוא קריטי", שיתף לוזון את רשמיו מהמשחק נגד מאלי. "פתחנו את המשחק בהססנות ורכות, מאלי השתלטה על המשחק ברבע השעה הראשונה, לאחר מכן חזרנו למשחק, יצרנו כמה מצבים טובים במחצית הראשונה, בגדול מאלי שלטה והכתיבה את קצב המשחק, אבל מבחינת יצירת מצבים היה שקול מאוד. זה משחק שיכול היה ללכת גם אליהם וגם אלינו, אבל בגדול תיקו משקף את מה שקרה במגרש ומאתמול בלילה אנחנו כבר עם הראש בפרגוואי".

למרות שהיריבה הבאה ספגה חמישייה כואבת מיפן ,המאמן בטוח: "זה משחק שונה בתכלית. לנבחרת אפריקאית יש את הסממנים שלה, ולנבחרת דרום-אמריקאית את הסממנים שלה. זו יריבה שלמרות שהפסידה 5:0 ליפן וזה נראה שהיא חלשה, התוצאה הגבוהה נבעה מהרחקה בתחילת המשחק. פרגוואי קבוצה מצוינת, אני חושב שביחסי ההימורים הם הראשונים בבית. זו נבחרת שהדיחה את ברזיל וסיימה לפני ארגנטינה בבית הדרום-אמריקאי. זה אומר הכל על היכולת שלה. נלמד אותה בימים הקרובים כדי לבוא במקסימום מוכנות".

גיא לוזון מאמן הנבחרת האולימפית של ישראל
| אימג'בנק GettyImages, BSR Agency

עידו שחר הוסיף: "בסופו של דבר עשינו תוצאה טובה, כמובן שאנחנו לא מסתפקים בזה. רצינו לנצח ועשינו את המקסימום בשביל זה, אבל אני בטוח שהניצחון יגיע".

הקשר המשיך: "זה סגנון מאוד שונה, הנבחרות האפריקאיות מאוד חזקות, מהירות ואגרסיביות ואני חושב שהתמודדנו איתם בצורה שווה. הבאנו המון לב, אומץ ונחישות. לא נפלנו בשום פרמטר, המשחק יכול היה ללכת לכאן או לכאן, בסוף עמדנו איתם שווה בשווה".

שחר סיפר על האווירה בפארק דה פראנס והיריבה הבאה: "גם לפני המשחק בחדר ההלבשה הייתי בטירוף לשחק. מהרגע הראשון שעליתי על הדשא, הרגשתי אווירה מטורפת והייתי נחוש לעזור לנבחרת להכריע את המשחק. בסופו של דבר זה פחות הצליח לנו, אבל המעמד מאוד מרגש. יש לנו יומיים להתאושש, רצף המשחקים הזה הוא כיף. אני בטוח שתראו נבחרת ישראל שהכי רוצה, הכי נחושה, הכי אגרסיבית. נבוא לתת את המקסימום כדי לנצח את המשחק".

עוד באותו נושא: גיא לוזון, עידו שחר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי