דיוויד בלאט: "תמיר? לא יודע אם הייתה סאגה. זה ביזנס ומו"מ"

play
היועץ המקצועי של נבחרת קנדה דייויד בלאט עם יו"ר הוועד האולימפי בישראל יעל ארד, המנכ"ל גילי לוסטיג | מערכת וואלה, יניב טוכמן, פריז
היועץ המקצועי של נבחרת קנדה דייויד בלאט עם יו"ר הוועד האולימפי בישראל יעל ארד, המנכ"ל גילי לוסטיג 01:17

היועץ המקצועי של נבחרת קנדה התייחס להארכת החוזה של בנו במכבי ת"א, ולהצלחה הישראלית באולימפיאדת פריז: "עוקב שעה-שעה ומאוד שמח"

(גודל טקסט)

אחד הנציגים הישראלים במשחקים האולימפיים פריז 2024 לא מהווה חלק מהמשלחת הישראלית – זהו דיוויד בלאט, המשמש כיועץ מקצועי לנבחרת הכדורסל של קנדה. בלאט פגש היום (ראשון) את כלי התקשורת מישראל בכניסה לכפר האולימפי. "אני מאוד שמח מההופעה של הישראלים באולימפיאדה ועוקב יום-יום, שעה-שעה", אמר מאמן העבר על שש המדליות לספורטאים בכחול-לבן.

בלאט נרגש לקחת חלק באירוע הספורט הגדול בעולם: "למען האמת זו לא האולימפיאדה הראשונה שלי, אלא השלישית. פעמיים הייתי מאמן ראשי של נבחרת רוסיה, אבל להיות באולימפיאדה עם האתלטים וכל האירועים, זה מאוד כיף".

מאמן העבר בן ה-65 התייחס למשחקי רבע הגמר בטורניר הכדורסל, שלב אליו העפילה קנדה עם מאזן מושלם: "שמונה הגדולות שהגיעו לשלב הזה בהחלט ראויות, התחרות תהיה עוד יותר גדולה ואנחנו נתחיל מול הקבוצה הביתית – צרפת".

היועץ המקצועי של נבחרת קנדה דייויד בלאט עם יו"ר הוועד האולימפי בישראל יעל ארד, המנכ"ל גילי לוסטיג
דיוויד בלאט עם ראשי הוועד האולימפי בישראל, היו"ר יעל ארד והמנכ"ל גילי לוסטיג | מערכת וואלה, יניב טוכמן, פריז

לסיום דיבר בלאט על החתימה של בנו תמיר על חוזה חדש של שנתיים במכבי תל אביב, כפי שפורסם בוואלה ספורט: "זה מרגש עוד יותר. לא יודע אם הייתה סאגה, זה ביזנס והיה משא ומתן. סוף טוב – הכל טוב. אני מאוד מאושר שהוא נשאר ואני מאמין שגם תמיר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי