ההתאחדות ערערה ל-CAS בנוגע לרביבו, התשובה: עד רביעי בצהריים

play
רוי רביבו, הנבחרת האולימפית | רויטרס
שליח וואלה ספורט לפריז יניב טוכמן מדווח ממחנה הנבחרת האולימפית 00:58

ההתאחדות ממשיכה לטעון שההרחקה לא תקפה למשחקים האולימפיים. התשובה בכל מקרה תתקבל לפני המשחק נגד מאלי (ד', 22:00)

(גודל טקסט)

ההתאחדות לכדורגל עתרה לפני היום (שלישי) ל-CAS בעניין ההרחקה של רוי רביבו. ההחלטה אמורה להתקבל בתוך 24 שעות ואז יתברר סופית אם המגן השמאלי רשאי לשחק נגד מאלי מחר, בפתיחת טורניר הכדורגל האולימפי בפריז 2024. CAS – בית הדין לערעורים בספורט – צריך להגיש תשובות בתוך 24 בזמן המשחקים האולימפיים.

רביבו הורחק במשחק של הנבחרת הבוגרת נגד איסלנד. בערעור שהגישה, טועה ההתאחדות שהחלטת פיפ"א והוועד האולימפי אינה נכונה ושנעשתה בדיקות מול אופ"א שבזמנו השיבה שהשחקן ירצה את העונש בליגת האומות.

בנבחרת משתדלים להתמקד במשחק, אבל טרודים במקביל בפרשת ההשעיה של רביבו שמסעירה את ההתאחדות ושנחשפה בוואלה ספורט. יו"ר ההתאחדות, שינו זוארץ, שמע על כך רק כאשר נחת בפריז שלשום בצהריים והורה לחקור את השתלשלות האירועים ולהבין כיצד קרה ששחקן נבחרת ישראל האולימפית לא יכול לשחק בשני המשחקים הראשונים בטורניר ורק שלושה ימים לפני פתיחת הטורניר, זה מתברר להתאחדות ולנבחרת האולימפית.

האירוע הזה מביך מאוד את ההתאחדות, מאחר שלא מדובר רק באירוע פנימי של ההתאחדות לכדורגל, אלא כי כאן מעורב הוועד האולימפי, שר התרבות והספורט מיקי זוהר שיגיע לכאן מחר (רביעי) כדי לשהות לצד המשלחת הישראלית והאירוע קיבל הד תקשורתי גדול.

נועם מלמוד, רוי רביבו, אלעד מדמון, שחקני הנבחרת האולימפית
רביבו באימון היום | רויטרס

היום לראשונה מאז החשיפה, הגיב חיים רביבו, אביו של המגן, בקצרה. רביבו לא רוצה לדבר בשלב זה בהרחבה ורוצה לתת שקט לנבחרת, ובכל זאת אמר לוואלה ספורט: "מעדיף למלא את פי מים כרגע כדי לא לפגוע בהכנות למשחקים. מקווה שהבחורים שלנו יעשו תוצאות טובות ורוי ישחק יותר ממשחק אחד".

עוד באותו נושא: הנבחרת האולימפית, רוי רביבו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי