שני ספורטאים בכפר האולימפי חיוביים לקורונה, גם שני כדורגלנים

בדיקות בכניסה לכפר האולימפי | Takashi Aoyama/Getty Image

הוועד האולימפי אישר כי אובחנו מקרים ראשונים במקום בו שוהות המשלחות, מהם שני ספורטאים מאותה מדינה. גם שחקני דרום אפריקה נדבקו בדרך ליפן, מספר המעורבים במשחקים האולימפיים שנמצאו חיוביים קרוב ל-60

(גודל טקסט)

חמישה ימים לטקס פתיחת אולימפיאדת טוקיו, החששות הולכים וגוברים: הבוקר (ראשון) הודיעו מארגני המשחקים האולימפיים על כך ששלושה שוהים בכפר האולימפי נמצאו חיוביים לקורונה, מהם שני ספורטאים.

כבר אתמול התקבל אישור רשמי כי אחד מאנשי הצוות נמצא חיובי לנגיף, אלא שכעת הוועד האולימפי בישר שישנם גם שני ספורטאים שאובחנו חיוביים. שניהם מאותה מדינה, אולם לא פורסם מהיכן הם ובאיזה ענף הם מתחרים. בנוסף נמצא חיובי ספורטאי שלישי, אולם הוא לא שוהה בכפר האולימפי, והבוקר גם נודע כי בין נבחרת הכדורגל של דרום אפריקה, שנבדקה לקורונה מיד עם נחיתתה, נמצאו שלושה מאומתים – מהם שני כדורגלנים פעילים.

בסך הכל מאז ה-1 ביולי, קרוב ל-60 אנשים שמעורבים באולימפיאדה נמצאו חיוביים לנגיף, בעוד אתמול בטוקיו אובחנו 1,410 מקרים חדשים של קורונה – הכמות הגבוהה ביותר זה חצי שנה. הכפר האולימפי אמור לאכלס 11 אלף ספורטאים ואנשי משלחות בשבועות הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי