נתנה פייט אדיר: רוכבת האופניים עומר שפירא סיימה במקום ה-24

בדרך למדליה? עומר שפירא
בדרך למדליה? עומר שפירא | MICHAEL STEELE / Contributor

הישראלית בת ה-26 דורגה בשלוש הראשונות למשך חלקים ארוכים במירוץ הכביש (137 ק"מ), אך איבדה את הפודיום 4.4 ק"מ לסיום ונותרה עם המחמאות בלבד. גולשת הגלים ענת ליליאור סיימה את דרכה בתחרות

(גודל טקסט)

רוכבת האופניים עומר שפירא סיפקה הבוקר (ראשון) רכיבה מעוררת כבוד באולימפאדת טוקיו 2020, וסיימה בסופו של דבר את מירוץ הכביש (137 ק"מ) במקום ה-24, לאחר שדורגה בין שלוש הראשונות למשך חלקים ארוכים שלו.

שפירא בת ה-26 – אלופת ישראל בחמש השנים האחרונות – התברגה בצמרת כבר בפתיחה ובהמשך ברחה לשאר המתחרות ביחד עם צמד המובילות האחרות. את 96.6 הק"מ הראשונים סיימה במקום השני בזמן של 2:53:29, 21 שניות מאחורי המוליכה אנה קייזנהופר האוסטרית ו-20 שניות לפני אנה פליכטה הפולניה.

בהמשך נחלשה הישראלית והמרחק שלה מהפלוטון הצטמק בשתי העליות האחרונות. 4.4 ק"מ לסיום איבדה שפירא העייפה את המקום השני, כשהדבוקה הגדולה השיגה אותה. הישראלית סיימה מירוץ מופלא מבחינתה במקום ה-24 בזמן של 3:55:23 שעות, בעוד קייזנהופר זכתה בזהב עם 3:52:45 שעות. אנמיק ואן ולוטן ההולנדית השיגה את הכסף ואליסה לונגו בורגיני האיטלקיה את הארד.

נתנה פייט אדיר. עומר שפירא משמאל
נתנה פייט אדיר. עומר שפירא משמאל | MICHAEL STEELE / Contributor

קסניה פוליקארפובה פתחה הבוקר (ראשון) את הופעותיה בטורניר הבדמינטון בטוקיו ברגל שמאל. פוליקארפובה, שרושמת הופעת בכורה בטורניר האולימפי כנציגת ישראל אחרי שעלתה ארצה מרוסיה לפני ארבע שנים, נוצחה 21:7, 21:10 על ידי פוסארלה סינדו ההודית החזקה.

פוליקארפובה קיוותה להפתיע כמו מישה זילברמן, שאף הוא פגש יריב הודי במשחקו הראשון בטורניר, אבל לא הצליחה לעמוד בקצב של סינדו העדיפה. היא עדיין יכולה לעלות לשלב הבא, אבל בהתחשב בכך שרק אחת תעלה מהבית שלה, זו תהיה משימה לא פשוטה.

פוסארלה סינדו ההודית
פוסארלה סינדו ההודית | Lintao Zhang / Staff

גולשת הגלים ענת ליליאור המייצגת את ישראל בענף החדש שמופיע באולימפיאדה לראשונה פתחה את דרכה כשסיימה במקום האחרון בבית שלה, הכולל ארבע משתתפות.

ליליאור בת ה-21 צברה ניקוד של 7.77 – מתחת סטפני גילמור האוסטרלית, שזכתה שבע פעמים באליפות העולם, הברזילאית סילבנה לימה והצרפתייה פולין אדו. הישראלית בכל זאת עלתה לסיבוב השני (שתי הראשונות העפילו לסיבוב השלישי), ושם סיימה רביעית עם 8.93 – מעט מתחת המקום השלישי שהעפילה לשלב הבא.

ענת ליליאור
ענת ליליאור | Ryan Pierse / Staff

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי