ניצחון בכורה לארגנטינה, 3:4 משוגע לצרפת ורק תיקו לברזיל

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים | Masashi Hara/Getty Images

האלביסלסטה התאוששה מההפסד במחזור הפתיחה בטוקיו, מדינה קבע 0:1 על מצרים. שלושער לז'יניאק אצל הטריקולור, שניצחו את דרום אפריקה משער בדקה ה-92. 0:0 לסלסאו נגד חוף השנהב, ניצחונות דחוקים לספרד וגרמניה

(גודל טקסט)

מחזור המשחקים השני בטורניר הכדורגל האולימפי נפתח הבוקר (ראשון), כאשר הראשונה לעלות על הדשא הייתה נבחרת ארגנטינה, שהשיגה ניצחון בכורה בטוקיו 2020 עם 0:1 על מצרים. לאחר מכן השיגה צרפת 3:4 סופר דרמטי על דרום אפריקה והונדורס גברה 2:3 על ניו זילנד. ברזיל רשמה 0:0 מאכזב נגד חוף השנהב. בהמשך, גרמניה וספרד השיגו את הניצחונות הראשונים שלהם בטורניר: ה"מאנשאפט" גברו 2:3 על ערב הסעודית בעוד "לה רוחה" ניצחה 0:1 את אוסטרליה.

מצרים – ארגנטינה 1:0

ה"אלביסלסטה" התאוששה מהמבוכה במחזור הפתיחה, בדמות הפסד 2:0 לאוסטרליה. פקונדו מדינה, בלם לאנס בן ה-22, הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-52. הארגנטינאים עדיין בסכנת הדחה לקראת המחזור השלישי והאחרון, בו יפגשו את ספרד החזקה.

פקונדו מדינה | Masashi Hara/Getty Images

שלושער לז'יניאק ב-3:4 של צרפת

החלוץ בן ה-35 כיכב (57, 78, 86) מול דרום אפריקה, הטריקולור גירדו ניצחון בכורה לאחר ה-4:1 מול מקסיקו במשחק הפתיחה. קובמלו קודיסנג (53), אבידנס מקגופה (73) וטבוהו מוקואנה (82) כבשו לדרום אפריקה, טז'י טדי סבאנייה הכריע בדקה ה-92.

ברזיל – חוף השנהב 0:0

מדליסטית הזהב מריו, שהביסה 2:4 את גרמניה במשחק הפתיחה, מעדה נגד היריבה האפריקאית. דוגלאס לואיז השאיר את ברזיל בעשרה שחקנים כשראה כרטיס אדום ישיר כבר אחרי 13 דקות, בהרחקה הזויה שעוד הגיעה אחרי בדיקת VAR. בהמשך אבואה קואסי הורחק אף הוא בצד השני (79), אך חוף השנהב לא הצליחה לנצל את הדקות הארוכות ביתרון מספרי כדי להשיג שער. שתי הנבחרות עם ארבע נקודות בתום שני מחזורים.

2:3 דחוק לגרמניה על ערב הסעודית

סגנית האלופה האולימפית התאוששה מההפסד לברזיל עם 2:3 קשה על ערב הסעודית. נאדים אמירי ורגנאר אכה כבשו במחצית הראשונה, הסעודים הצליחו להשוות פעמיים, אבל פליקס אודוקאי הכריע בנגיחה בדקה ה-75 אחרי קרן של מקס קרוזה וכעת לגרמניה שלוש נקודות בבית ד', לעומת ארבע של ברזיל וחוף השנהב.

אוסטרליה – ספרד 1:0

ספרד פתחה את דרכה במשחקים עם 0:0 מאכזב מול מצרים, ולאורך רוב שלבי המשחק השני שלה נדמה היה שהיא בדרך לתיקו מאופס נוסף. "לה רוחה", שנחשבת לאחת הנבחרות המוכשרות בטורניר, הייתה זקוקה לשער של מיקל אויארסבאל בדקה ה-81 כדי להשיג את ניצחונה הראשון בטורניר ואת המקום בראשות בית ג'. במשחק שינעל את שלב הבתים מצפה לה מפגש מסקרן במיוחד מול ארגנטינה.

מיקל אויארסבאל חוגג | Masashi Hara/Getty Images

תוצאות נוספות
הונדורס – ניו זילנד 2:3
יפן – מקסיקו 1:2
רומניה – דרום קוריאה 4:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי