סנסציה: נאומי אוסקה הודחה כבר בשמינית הגמר

נאומי אוסקה | Clive Brunskill/Getty Images

אכזבה גדולה ביפן. הטניסאית, שסומנה כאחת מהכוכבות הגדולות של המארחת, לא עמדה במעמסת הציפיות והפסידה לוונדרושובה 6:1, 6:4. ציציפאס עלה לשמינית אצל הגברים

(גודל טקסט)

טורניר הטניס האולימפי נמשך בקצב גבוה והיום (שלישי) אמורה להיות מושלמת תמונת שמינית הגמר אצל הגברים, כאשר אצל הנשים אנחנו צפויים לקבל את התמונה המלאה של רבע הגמר.

נשים

ביפן בנו הרים וגבהות על נאומי אוסקה, הגיבורה המקומית שגם הדליקה את הלהבה האולימפית בטקס הפתיחה של המשחקים. אולי בגלל גובה הציפיות, הטניסאית שמדורגת 2 בעולם פשוט קרסה בשמינית הגמר מול מרקטה וונדרושובה הצ'כית והפסידה לה 6:1, 6:4. הצ'כית שמדורגת 42 בעולם והצליחה להגיע עד גמר הרולאן גארוס ב-2019, הייתה יותר אגרסיבית והרבה יותר מרוכזת.

אחרי ההפתעה של וונדרושובה, גרבינייה מוגורוסה הפכה לשנייה שמעפילה לרבע הגמר. הספרדייה שמדורגת שביעית בטורניר האולימפי, לא התקשתה בדרך ל-4:6, 1:6 על אליסון ואן אויטבאנק הבלגית. אנסטסיה פאבליוצ'נקובה (13 בטורניר) ממשיכה להיראות מצוין והפעם היא גברה 1:6, 3:6 על שרה סוריבס טורמו מספרד. הרוסיה הפסידה שבעה משחקונים בלבד בשלושת המשחקים שלה עד כה.

גברים

סטפנוס ציציפאס שמדורג שלישי בטורניר, לא התקשה להתגבר על פרנסס טיאפו האמריקאי וגבר עליו 3:6, 4:6. שבירה אחת בכל מערכה סימנה ליווני את הדרך לניצחון בתוך שעה ו-17 דקות, לפני שהגשם נתן אותותיו וגרם להפסקת המשחקים. אחרי שהמשחקים ישובו, ציציפאס ילמד מי יהיה היריב הבא שלו: אוגו הומבר הצרפתי או מיומיר קצמאנוביץ' הסרבי.

סטפנוס ציציפאס | Clive Brunskill/Getty Images

דייגו שוורצמן (8, ארגנטינה) – תומאש מצ'אץ' (צ'כיה) – 4:6, 5:7
ז'רמי שארדי (צרפת) – אסלן קראצב (11, רוסיה) 5:7, 6:4, 3:6
קארן חצ'אנוב (12, רוסיה) – ג'יימס דאקוורת' (אוסטרליה) 5:7, 1:6

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי