הפתעה ענקית בטוקיו: זברב הדהים את ג'וקוביץ' בחצי הגמר

נובאק ג'וקוביץ' | Clive Brunskill/Getty Images

איזו הפתעה: הסרבי המדורג ראשון שאף לזהב אולימפי אחרי שנה מושלמת וארבעה תארי גרנד סלאם, אבל הגרמני התאושש מפתיחה חלשה, ניצח אותו 6:1, 3:6, 1:6 ויפגוש בגמר את חצ'אנוב

(גודל טקסט)

סנסציה בחצי גמר הטניס בטוקיו: נובאק ג'וקוביץ' (1), הטניסאי הכל יכול שזכה בכל הגרנד סלאמים השנה, הפסיד לאלכסנדר זברב (4 בטורניר, 5 בעולם) 1:6, 6:3, 6:1 ובכך נגוז החלום שלו לזכות במדליה אולימפית שנייה בקריירה אחרי שנה באמת חלומית שלו.

ג'וקוביץ' שלט לחלוטין בסט הראשון וניצח אותו בקלות, אבל הגרמני לא ויתר. זברב נשבר ל-3:2, אבל החזיר שתי שבירות רצופות וניצח את הסט השני 3:6. המערכה השלישית החלה בסערה מבחינת הגרמני, ששבר פעמיים בפתיחה ועלה ל-0:4 מהיר. נולה הגיש כדי להישאר במשחק, אבל נשבר שוב וזברב ניצח את המשחק כולו בקצת יותר משעתיים ומנע מג'וקוביץ' להיות הטניסאי הראשון בהיסטוריה שזוכה בגולדן סלאם (ארבעה גרנד סלאמים ומדליית זהב אולימפית). וואו, איזו הפתעה.

מי שיפגוש בגמר את זברב הוא קארן חצ'אנוב. הרוסי אמנם הגיע לפני שלושה שבועות בלבד לרבע גמר טורניר ווימבלדון, אבל זה היה רק הפרומו לקראת הפיכתו למדליסט אולימפי. הטניסאי הרוסי העפיל הבוקר (שישי) לגמר הטורניר בטוקיו, לאחר שניצח בחצי הגמר את פאבלו קרניו בוסטה 3:6, 3:6.

אלכסנדר זברב | Clive Brunskill/Getty Images
קארן חצ'אנוב | TIZIANA FABI/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי