דרמת ענק: יואב כהן הגיע ראשון בשיוט המדליות, אך פספס את הארד

יואב כהן | Clive Mason/Getty Images

הישראלי, שלמעשה כבר איבד סיכוי, חזר לתמונה לאחר ששלושה מיריביו נפסלו, אבל סיים במקום הרביעי הכללי על חודה של נקודה. מוקדם יותר, ספיצ'קוב סגרה את הופעתה בטוקיו במקום השישי

(גודל טקסט)

איזו דרמה גדולה בשייט. יואב כהן, שהגיע אל שיוט המדליות הבוקר (שבת) כמעט ללא סיכוי למדליה, היה קרוב מאוד לזכייה בארד בשל פסילה של לא פחות משלושה גולשים אחרים, אולם בסופו של דבר זה הספיק רק למקום הרביעי הכללי. כהן הצליח לרשום שיוט נהדר וסיים ראשון, אבל בסופו של דבר השיג 76 נקודות בתחרות, אחת יותר מקון בי הסיני שזכה בארד, ושתיים מעל לתומא גויאר הצרפתי שחגג מדליית כסף.

כהן דורג במקום השלישי הכללי במשך מספר דקות, כיוון שקון בי הסיני דורג חמישי ובמצב הזה הישראלי היה זוכה בארד. עם זאת, בי הצליח לטפס לאחר מכן אל המקום הרביעי כשהוא עובר את ההולנדי קיראן בדלואה. בסופו של דבר, הסיני הצליח לשמור על המקום הרביעי בשיוט ועל מדליית הארד.

מוקדם יותר, קטי ספיצ'קוב, שסיימה 1, 4 ו-1 את שלושת השיוטים הקודמים שלה, עדיין התייצבה לשיוט המדליות במרחק של 29 נקודות מהמקום השלישי וסיימה אותו במקום האחרון מבין 10 המשתתפות. בסך הכול, סיימה ספיצ'קוב את התחרות במקום השישי עם 85 נקודות, הרחק מאמה ווילסון הבריטית, שזכתה בארד (38 נקודות). שרלין פיקו הצרפתיה זכתה בכסף (38) ויונצ'יו לו הסינית בזהב (36).

קטי ספיצ'קוב | Phil Walter/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי