מדליית הזהב האחרונה הלכה לסרביה, ארה"ב חגגה בכדורעף ובכדורסל

נבחרת סרביה בכדורמים | ANGELA WEISS/AFP via Getty Images

האלופה האולימפית בכדורמים שמרה על תארה מ-2016 עם ניצחון על יוון. האמריקאיות זכו בזהב שביעי רצוף בענף הכדור הכתום וראשון אי פעם בכדורעף. ג'ייסון קני הפך לבריטי הכי מעוטר בכל הזמנים באולימפיאדה

(גודל טקסט)

11:38: מדליית הזהב האחרונה

תמה ונשלמה אולימפיאדת טוקיו 2020. נבחרת הכדורמים של סרביה התכבדה במדליית הזהב האחרונה, לאחר שניצחה את יוון 10:13 בגמר. בכך שמרו הסרבים על התואר האולימפי, בו זכו גם בריו 2016.

10:34: ה-MVP דוראנט מוביל את חמישיית הטורניר בכדורסל

היא כוללת את ריקי רוביו מספרד, פאטי מילס מאוסטרליה, לוקה דונצ'יץ' מסלובניה, קווין דוראנט מארצות הברית ורודי גובר מצרפת. דוראנט הוכתר ל-MVP.

10:02: מדליות אחרונות באגרוף חולקו, זהב לקזחסטן במשקל כבד

תחרויות האגרוף באולימפיאדה הגיעו לסיומן. המתאגרף הקזחי בחודיר ג'לולוב ניצח את האמריקאי ריצ'רד טורז במשקל כבד. אנדי קרוס הקובני גבר על קיישון דייויס האמריקאי במשקל בינוני. אצל הנשים, אן קלי הרינגטון האירית ניצחה את ביאטריז פריירה במשקל בינוני, בעוד שבמשקל כבד ניצחה הבריטית לורן פרייס את הסינית שיאן לי.

9:07: ארה"ב עם זהב גם בכדורעף נשים

נבחרת הכדורעף נשים של ארה"ב סוף סוף עשתה זאת. אחרי שלוש מדליות כסף ושתיים מארד – אחת מהן בריו 2016 – נשמע ההמנון האמריקאי בסיום הטורניר. נבחרת הפסים והכוכבים הביסה את ברזיל 0:3 בקרב על הזהב (21:25, 20:25, 14:25) והשלימה טורניר פנטסטי, בו ניצחה שבעה משחקים והפסידה באחד, נגד רוסיה בשלב הבתים.

נבחרת הנשים של ארה"ב בכדורעף | YURI CORTEZ/AFP via Getty Images

6:57: זהב שביעי ברציפות לנבחרת הנשים של ארה"ב בכדורסל

אחת הנבחרות הדומיננטיות בתולדות ענפי הספורט הקבוצתיים עשתה זאת שוב. נבחרת הנשים האמריקאית, שלא הפסידה באולימפיאדה מאז 1992, רשמה ניצחון 55 ברציפות – הפעם 75:90 על יפן בקרב על הזהב. ארצות הברית השיגה יתרון מוקדם, עליו פחות או יותר שמרה עד הסיום בזכות הופעה נפלאה של הכוכבת בריטני גריינר (30 נקודות, 14 מ-18 מהשדה). אג'ה ווילסון הוסיפה 19, בריאנה סטיוארט תרמה 14 ו-14 ריבאונדים.

6:45: עוד מדליית זהב לג'ייסון קני

רוכב האופניים הבריטי הפך לשיאן המדליות של בריטניה בכל הזמנים, כשקטף מדליית זהב שביעית, הפעם במירוץ הקיירין, ונישל מהתואר את הרוכב האגדי כריס הוי. בסך הכול, זכה הבריטי בן ה-33 בתשע מדליות מאז 2012. "זו היתה הופעה אדירה", ניתח הוי באולפן BBC.

6:22: רוסיה מסכמת אולימפיאדה קצת שונה

330 ספורטאים וספורטאיות לבשו את מדי "הוועד האולימפי של רוסיה", והשיגו עד כה 69 מדליות, כולל 20 מזהב. "המשחקים הללו היו מוצלחים עבורנו", אמר נשיא הוועד האולימפי הרוסי סטנסילב פודז'יאנקוב. "עמדנו ביעדים שלנו, לא ציפינו לתוצאות כאלה".

5:57: 26 חולי קורונה חדשים

טרם פורסם אם מדובר בספורטאים או באנשי משלחת. עד כה, מאז ה-1 ביולי, נרשמו 430 מקרי קורונה סביב האולימפיאדה – מרביתם של אנשי צוות.

5:44: תומאס באך מסכם

המשחקים טרם הסתיימו, אך נשיא הוועד האולימפי מוצא זמן לסכם: "אנחנו יכולים להיות שמחים, מרוצים ומלאי ביטחון. זו היתה אולימפיאדה מוצלחת על אף כל החששות"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי