לינוי אשרם זכתה לקבלת פנים חגיגית: "זו הייתה חוויה מטורפת"

לינוי אשרם | לירון מולדובן

אחרי שנחתה והתקבלה בחום, האלופה האולימפית הגיעה לאירוע הוקרה בראשון לציון. נתן גושן הופיע והקדיש לה שיר, המאמנת איילת זוסמן: "הרגשנו אתכם איתנו, הוכחנו שאפשר לחלום בגדול"

(גודל טקסט)

ארבעה ימים אחרי ההישג ההיסטורי שלה באולימפיאדת טוקיו 2020, לינוי אשרם נחתה הבוקר (רביעי) בישראל וזכתה לקבלת פנים מרגשת בנתב"ג. אשרם זכתה במדליית זהב בקרב רב בהתעמלות אומנותית והפכה לישראלית השלישית שעולה לראש הפודיום במשחקים האולימפיים – האישה הראשונה לעשות זאת אחרי גל פרידמן וארטיום דולגופיאט.

מיד לאחר מכן הגיעה האלופה האולימפית הטרייה, תושבת ראשון לציון לאירוע הוקרה שנערך בעיר בהשתתפות המדליסטים הנוספים מטוקיו תושבי העיר – ארטיום דולגופיאט ופיטר פלצ'יק. האירוע התקיים באולם ההתעמלות של הפועל ראשון לציון ולקחו בו חלק בו חלק כל הספורטאים האולימפיים מהעיר – ארטיום דולגופיאט, פיטר פלצ'יק, דיאנה ויסמן ואופיר דיין. בנוסף, הזמר נתן גושן, הקדיש ביצוע מיוחד עבור לינוי.

צפו בקבלת הפנים החגיגית ללינוי אשרם

לינוי אשרם אמרה בטקס: "אני לא יודעת מה להגיד, זאת הייתה אחת החוויות המרגשות והמשמחות שהיו לי בחיים. חלמתי להגיע לאולימפיאדה, לא חלמתי לחזור עם מדליית זהב. זו הייתה חוויה מטורפת. אני רוצה להודות לכל מי שתמך בי ועזר לי לאורך כל הדרך, מעבר לכולם למאמנת שלי איילת זוסמן, שתמיד יודעת מה להגיד לי רק לפי המבט בעיניים שלי. אני מודה שנתנו לי להתאמן למרות המצב עם הקורונה ב-2020, הצלחתי להמשיך להתאמן ולהגיע לרמה הכי גבוהה. זו הייתה חוויה מדהימה, אבל יותר מדהימה בזכות כולם".

המאמנת של אשרם, איילת זוסמן הוסיפה: "תודה לכולם על כל התמיכה, הרגשנו אתכם איתנו. כל הטלפונים וההודעות שלא הצלחתי לחזור אליהן, אני אוהבת מאוד את כולם. תודה על התמיכה והאהבה. הנה, הוכחנו שאפשר לחלום בגדול. הנה אלופה אולימפית גדלה באולם הזה. אם היינו אומרים את זה, לא היו מאמינים לנו. הנה, תראו".

פיטר פלצ'יק, לינוי אשרם וארטיום דולגופיאט | לירון מולדובן
נתן גושן | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי