מרכז עצמה העניק מלגת הצטיינות לאילנה קרטיש

חלק מהספוראטים המצטיינים בטקס
חלק מהספוראטים המצטיינים בטקס | צילום: אודי גורסוי ״אישונים״

"שרעבי אומנויות לחימה" זכה למענק על הישגיו, איילות הוכתר כמועדון המצטיין

(גודל טקסט)

מרכז עצמה סיכם את שנת 2016 עמוסת ההישגים בטקס הענקת מלגות לספורטאים מצטיינים אשר התקיים בכפר המכביה ברמת גן. במהלך השנה האחרונה גרפו ספורטאי "עצמה" תארים של אלופי עולם ואלופי אירופה בענפים רבים, כולל זכיות במדליות רבות והשתתפות באולימפיאדת ריו.

 

בטקס השתתפו ספורטאים בכירים, כמו אילנה קרטיש , חברי הנהלת עצמה, יושבי ראש ומנהלי איגודי ספורט, מאמנים ובני משפחות. במסגרת הטקס הוענקו מלגות ותעודות הצטיינות לספורטאים ומאמנים בענפים השונים החברים במרכז עצמה.

 

קרטיש, אשר זכתה לפני מספר חודשים במדלית כסף באליפות אירופה וקבעה קריטריון לריו תוך כדי אימונים בחו"ל, זכתה במלגת הצטיינות על הישגיה המרשימים. מועדון טאקוונדו שרעבי אומנויות לחימה, מגדולי המועדונים במרכז עצמה המנוהל על ידי קובי עובדיה, זכה למענק מיוחד על ריבוי ההישגים בארץ ובחו"ל בגילאים השונים.

 

מועדון אתלטיקה איילות זכה בפרס המועדון המצטיין של עצמה ומועדון חתירה חיפה, זכה בפרס על תרומה לקהילה, על פרוייקט "חותרים לחיים בריאים", תכנית שהקים המועדון בשיתוף עם ביה"ח רמב"ם, ללא עלות, על מנת לעזור בשיקום ממחלות קשות.

 

מועדון באולינג נגב זכה אף הוא הוא בהוקרה על תרומה לקהילה, זאת לאור פעילותו הייחודית המשלבת תלמידים בבתי הספר עם אוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים במסגרת הבאולינג. התכנית פועלת כבר ב-8 ביה"ס .

 

הזוכים בפרסים ובתארים בטקס (אודי גורסוי)

יו"ר מרכז עצמה, איתן ברק אמר: "ספורטאי ומועדוני עצמה ממשיכים להוות חלק חשוב בהישגיות הספורטיבית הישראלית. אנו גאים לראות את ההישגים של הספורטאים אשר מביאים כבוד ותוצאות מדהימות בכל העולם ומנפצים את הגבולות כל פעם מחדש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי