בדמינטון: דניאל צ'יסלוב זכה במדליית הכסף בצ'כיה

דניאל צ'יסלוב
דניאל צ'יסלוב | צילום: פייסבוק

השחקן ממכבי ראשל"צ הפסיד 21:15, 21:19 למילאן לודיק וצפוי להיכנס אל 150 הראשונים בדרוג הבדמינטון העולמי בזכות מדליית כסף ראשונה בבוגרים והדחת המדורגים מעליו

(גודל טקסט)
גמר בינלאומי ראשון לדניאל צ'יסלוב, סגן אלוף ישראל ואלוף ישראל בזוגות גברים, שזכה אמש (שבת) במדליית כסף בטורניר צ'כיה הבינלאומי בקרבינה. החובט בן ה-22 ממכבי ראשון לציון הדיח בדרכו אל הגמר את המדורגים 2 ו-3 בטורניר ונכנע רק למדורג 1, מילאן לודיק המקומי, בתום שתי מערכות צמודות בקרב על הזהב (21:15, 21:19).

 

לראשונה בישראל בעשור האחרון נרשם הישג בבוגרים שאינו רשום על שמו של מישה זילברמן האולימפי. צ'יסלוב, שדורג 292 בעולם ערב התחרות, צפוי לפרוץ אל הטופ 150 בעקבות ההישג התקדימי מבחינתו, ולהתחיל להוות גורם במרוץ האולימפי לטוקיו 2020 לצד אלוף ישראל זילברמן.




דניאל צ'יסלוב. הישג מרשים (פייסבוק)



צ'יסלוב, שדורג 5 ערב הטורניר, אמר: "לצערי הפסדתי בגמר אבל היה לי טורניר מדהים וקיבלתי המון תמיכה בהודעות מהארץ תוך כדי, ועל כך אני אומר תודה. עזרתם לי מאוד".

 

הטורניר התחיל עם ניצחון של דניאל 0:2 על הגרמני לאנג, נמשך עם הדחת המדורג 3, קירשמאייר משווייץ ב-3 מערכות, עם ניצחון ב-3 מערכות מול פיטל ההונגרי, ואז בחצי הגמר, הניצחון הגדול ביותר, גם כן ב-3 מערכות, מול אדם מנדרק המקומי. צ'יסלוב פיגר 1:0 (21:11) אך ניצח בשתי המערכות הבאות כדי לחולל מהפך. תחילה אחרי הארכה, 21:23, ובמערכה המכרעת 19:21.

 

צ'יסלוב, שנכנע בגמר לצ'כי המדורג 90 בעולם, ימשיך אל טורניר רומניה הבינלאומי בסוף השבוע הקרוב כדי לנסות להמשיך ולהתקדם בדרוג העולמי.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי