חתירה: דני פרידמן עלה לגמר ב' בגביע העולם

דני פרידמן. מרכז דניאל לחתירה
דני פרידמן. מרכז דניאל לחתירה | יח"צ

החותר הישראלי הבכיר יתחרה ביום ראשון בלוצרן על מקומות 7-12, לאחר ששב מפציעה קשה רק לאחרונה: "למרות הפציעה ביד, באתי לתת את הכל"

(גודל טקסט)

בתחרויות גביע העולם בחתירה אקדמית הנערכות בשוויץ, עלה היום (שבת) החותר הישראלי, דני פרידמן (29), לגמר ב' וציין הישג מרשים, לאחר שסיים במקום החמישי בשלב חצי הגמר. פרידמן חצה עם סירתו את קו סיום מסלול 2,000 המטרים בזמן מצוין של 7:15.69 דקות, כשלפניו המדליסט מאולימפיאדת ריו – מינדוגס גריסקוניס מליטא.

החותר הישראלי אמר לאחר ההישג: "זו לא שנה מאתגרת בשבילי, וגביע העולם הוא התחרות המשמעותית הראשונה שהשתתפתי בה העונה. אני מרוצה מהתוצאה – למרות הפציעה ביד, באתי לתת את הכל, במטרה להתברג בין ה-12 הראשונים. מחר אנסה לסיים בין שלושת הראשונים. הפנים קדימה גם למכביה בהמשך השבוע, ואח"כ לאליפות העולם בארה"ב בסוף ספטמבר, אליה אני מקווה להגיע בשיא".

אל שני מקצי הגמר, שיתקיימו מחר, עלו 12 החותרים הטובים ביותר, כשפרידמן ביניהם. הישראלי יזנק מחר במקצה גמר ב', ב-10:30 שעון ישראל ויתחרה על מקומות 7 עד 12.

פרידמן חזר לשגרת האימונים במרכז דניאל לחתירה בתל אביב ובאגם גבירטה באיטליה רק לפני כחודש, שלושה שבועות בלבד לאחר הסרת הגבס והחלמה משבר בידו. בנוסף לגביע העולם, פרידמן המועמד המוביל לזכייה בזהב במכביה ה-20.

דני פרידמן. בדרך לעוד הישג מרשים (צילום: מרכז דניאל לחתירה)
דני פרידמן. בדרך לעוד הישג מרשים (צילום: מרכז דניאל לחתירה) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי