יואב עומר והדר הלר הוכתרו לאלופי ישראל ב-RSX

יואב עומר
יואב עומר | עמית שיסל

הגולש משדות ים ("הרגשתי טוב, רוצה להצליח באליפות העולם" והגולשת מאילת ("הייתי היציבה מכולן") ניצחו בסיום התחרות במכמורת

(גודל טקסט)

הגולש יואב עומר משדות ים והגולשת הדר הלר מאילת הם אלופי ישראל בגלשני RSX לשנת 2017, כך נקבע הבוקר בסיומה של אליפות ישראל במכמורת.

עומר זכה בתואר לאחר תשעה שיוטים בהם צבר 12 נקודות שליליות כשהוא מקדים את אופק אלימלך (אילת) עם 20 נקודות שליליות ואת יואב כהן (22 נקודות שליליות) משדות ים. הלר, אלופת ישראל מאשתקד, הגנה על תוארה לאחר שסיימה ראשונה עם 16 נקודות שליליות מתשעה שיוטים. נוגה גלר מבני הרצליה הוכתרה לסגניתה עם 19 נקודות שליליות וקטי ספיצ'קוב (אילת) דורגה שלישית עם ניקוד זהה.

לאחר התחרות אמר יואב עומר: "הייתה תחרות קשה עם תנאי מזג אוויר מגוונים ומה שהקשה מאד היה החום הכבד. הרגשתי טוב במים, גלשתי טוב ואני מרגיש שיש שיפור ושאני בכיוון הנכון . בעוד כשבועיים אני יוצא לתחרות בדנמרק, שתהיה הכנה לאליפות העולם שתיערך ביפן בתחילת ספטמבר ואני רוצה להצליח גם שם".


הלר אחרי זכייה נוספת באליפות ישראל (איגוד השייט)


הדר הלר
סיפרה לאחר ששמרה על התואר: "הייתה תחרות מאד קשה. היינו 4 בנות צפופות בקרב מאד צמוד מהיום הראשון ועד לשיוט האחרון. אני פשוט התמקדתי ושמרתי על יציבות והצלחתי לנצח. האליפות הייתה מאד צמודה ומי שעשתה פחות טעויות ניצחה. אני הייתי היציבה מכולן. בשבוע הבא אני יוצאת עם בנות נבחרת ישראל למחנה אימונים ביפן ואח"כ אהיה עם הפנים לאליפות העולם ביפן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי