גאווה ישראלית: וורונוב סיים במקום ה-7 באליפות העולם

וורונוב
וורונוב | באדיבות איגוד הסיוף

בתחרות בלייפציג, רשם הישראלי את הישג השיא כשגבר על שני מדליסטים אולימפיים

(גודל טקסט)
 בלייפציג שבגרמניה נרשם היום (שישי) הישג השיא של הסיוף הישראלי בדגם החרב האולימפי, מקום 7 באליפות העולם. קוסטה וורונוב בן ה-21 ממכבי ירושלים הוא האחראי להיסטוריה לאחר יום פנטסטי בו הכניע את מדליסט הארד האולימפי מריו 2016 והשותף לזהב הקבוצתי בלונדון 2012, קים הקוריאני, ונכנע רק בקרב על הזכייה במדליה מול ההונגרי סאטמארי


חניכו של איגור ריכטר, שהצטיין במוקדמות שלשום, פתח את הבוקר עם ניצחון על הרומני בוקור 12-15 ואז הדהים עם קאמ-בק מפיגור מול ג'ונגוואן קים מקוריאה, מדליסט שתי האולימפיאדות האחרונות והמדורג 2 בעולם, כדי לנצח אותו 13-15. וורונוב המשיך עם  11-15 מול סאבו הגרמני, אבל מול סאטמארי ההונגרי, המדורג 10 בעולם, נכנע 15-4 


עד כה, רק דגם הרומח הניב שלושה גמרים (טופ 8) באליפויות העולם, בזכות אודי כרמי (מקום 4), לידיה חטואל ומאור חטואל (מקום 8 כ"א), וכעת נרשם התקדים בדגם החרב בזכות העולה החדש מאוקראינה, שהגיע לישראל לפני שנתיים לאחר שהיה אלוף העולם לקדטים וסגן אלוף אירופה לנוער. וורונוב הוא חייל בודד המתקיים בזכות מלגת משרד הקליטה ותמיכת איגוד הסיוף.  


אגב, אם היה מנצח את היריב מהונגריה, היה מוגרל וורונוב לחצי הגמר מול יריב איראני, שמן הסתם היה פורש ומאפשר לוורונוב העפלה לגמר אליפות העולם ללא קרב.

 

מחר תימשך האליפות בגרמניה עם עידו הרפה בדגם הדקר, שעלה אף הוא אל השלבים המכריעים, וכך גם ביום ראשון עם אניה לונדון וניקול טל בדקר נשים.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי