חנה קנייזבה-מיננקו: "שמחה שעליתי לגמר, לא היה פשוט"

מיננקו. אופי ויכולות יש לה
מיננקו. אופי ויכולות יש לה | צילום: Gettyimages

הקופצת הישראלית פסלה בקפיצה הראשונה במוקדמות, אך בשנייה רשמה 14.17 מטרים והעפילה לגמר אליפות העולם שייערך ביום שני: "מקווה לתת את כל מה שאני יכולה"

(גודל טקסט)

אליפות העולם באתלטיקה החלה את יומה השני. במוקד יעמדו מקצי חצי גמר וגמר ה-100 מטרים כשיוסיין בולט צפוי לרשום את הריצה האחרונה שלו במקצה המהיר בעולם. הבוקר (שבת) קופצת המשולשת הישראלית חנה קנייזבה-מיננקו פסלה בקפיצה הראשונה שלה במוקדמות ובשניה ניתרה ל-14.17 מטרים וסיימה במקום השמיני הכללי שהבטיח לה מקום בגמר. 

"אני מאוד שמחה שעליתי לגמר", אמרה חנה קנייזבה-מיננקו. "זה לא היה פשוט כלל. הייתה לי השנה תחרות אחת בלבד, ומנטאלית היה לי קשה מאוד לחזור לעצמי. אני מאוד מאוד אוהבת את האווירה באצטדיון בלונדון ויהיה כיף גדול להשתתף בגמר. מקווה לתת ביום שני את כל מה שאני יכולה".

מקצי חצי גמר ה-100 מטרים לנשים גם הם נערכו. האלופה האולימפית איליין תומפסון דילגה בקלות מהמקצה שלה לחצי הגמר עם 11.05 שניות. גם טורי בואי האמריקנית תהיה בחצי עם תוצאה זהה. את התוצאה הטובה במוקדמות רשמה הגרמניה ג'ינה לוקנקמפר שקבעה שיא אישי של 10.95 שניות. מוריאל אהורה מחוף השנהב הגיעה אחריה עם 11.04 שניות. גם הרצה מארי-ז'וזה טה לו מחוף השנהב, אחת הבולטות השנה תהיה בחצי הגמר עם 11.00 שניות וכמוהה דפני סחיפרס ההולנדית שקבעה 11.08 שניות.

במוקדמות 400 מטרים לגברים, שיאן העולם ווייד ואן ניקרק רשם תוצאה בינונית אך העפיל לחצי הגמר עם 45.27 שניות. את התוצאה הטובה ביותר קבע סטיבן גארדינר מהבהאמס עם 44.75 שניות. 


לוקנקמפר בטירוף אחרי התוצאה שלה במוקדמות (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי