חתירה: נורית בזדסקי סיימה במקום השישי באליפות אירופה

נורית בזדסקי
נורית בזדסקי | DETLEV SEYB ,באדיבות מרכז דניאל לחתירה

אלופת ישראל והמדורגת עשירית בעולם חצתה את קו הסיום בזמן נהדר ואמרה: "עלינו לתחרות בתנאי מזג אוויר מאד הפכפכים". מאמנהאולג גונורובסקי: "מאושר מההישג"

(גודל טקסט)

אלופת ישראל, נורית בזדסקי ממרכז דניאל לחתירה, סיימה היום (ראשון) במקום השישי אליפות אירופה עד גיל 23, כשחצתה עם סירתה את קו סיום 2,000 המטרים בזמן של 08:41.31 דקות. ההישג הפך את החותרת האולימפית לראשונה בהיסטוריה שהציבה את ישראל בפסגה האירופית לנשים. במדליית הזהב ובתואר אלופת אירופה זכתה החותרת פסקל ווקר משוויץ, שהיא גם סגנית אלופת העולם.

בזדסקי (22), המדורגת עשירית בעולם, אמרה לאחר ההישג: "עלינו לתחרות בתנאי מזג אוויר מאד הפכפכים, שדרשו כיוונון מחדש של הסירה והחלפת משוטים ב'דקה ה-90' לפני הירידה למים. קיבלתי המון עזרה מהמאמן והצוות המקצועי, יחד עם תמיכה ופרגון מהחברים במועדון ומהקולגות בענף. זה מדרבן מאד לדעת שרוצים בהצלחתי. יום אדיר עבורי".

מאמנה, אולג גונורובסקי ממרכז דניאל לחתירה, סיכם: "היה גמר צמוד, מאתגר,תחרות קשה מאד, בתנאי רוח וגלים. אני מאושר מהעלייה ההיסטורית לגמר אליפות אירופה. עבור נורית זו רק ההתחלה."

באליפות, הנערכת באגם קרושוויצה שבפולין, התחרו בסירות יחיד גם אלוף ישראל, עומרי שנצר (19), שסיים במקום ה- 16, והישראלי הבכיר במשקל קל, יואב זיבצנר, (19) שסיים במקום ה-14.

נורית בזדסקי.
נורית בזדסקי. "יום אדיר עבורי" (DETLEV SEYB ,באדיבות מרכז דניאל לחתירה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי