"זה לא מתעמלות, זה זבל". העימות בין ויגדורצ'יק לאיגוד מחריף

אירה ויגדורצ'יק
אירה ויגדורצ'יק | צילום: דני מרון

במכתב ששלח עו"ד רועי רוזן, דוחה הארגון את הטענות של המאמנת לשעבר, מעלה בחזרה טענות רבות על התנהגותה המקצועית ומאיים על תביעה בגין לשון הרע אם ויגדורצ'יק לא תחזור מדבריה באופן פומבי

(גודל טקסט)

המאבק בין איגוד ההתעמלות לאירה ויגדורצ'יק רק הולך ומחריף, כשהיום (שלישי) נשלח על ידי עו"ד רועי רוזן שמייצג את הארגון מכתב התראה לפני תביעה למאמנת לשעבר בגין "הוצאת לשון הרע חריגה בחומרתה, כלפי האיגוד והפועלים מטעמו ואף עולות כדי הסתה פרועה של ממש".

כזכור, ויגדורצ'יק סיימה לפני כחודש את תפקידה באיגוד, ומתחה מאז ביקורת קשה על התנהלותו בתקשורת. כעת, במכתב מעו"ד רוזן דוחה הארגון את הטענות: "מובן מאליו, כי מרשי דוחה את האמור במכתביה המקוממים של מרשתכם, בהיותם מטעים, מסולפים ומניפולטיביים – בכוונת מכוון. דברי ההבל, שנכתבו בנחרצות שאין שניה לה, באמצעות הפצת המכתב ותוכנו לכל כלי התקשורת, מהווים חציית קו אדום, החורגת מכל נורמת התנהגות סבירה ומקובלת".

בנוסף, באיגוד תוקפים בחזרה את המאמנת לשעבר: "עם כל הכבוד למעמדה המקצועי של מרשתכם וניסיונה רב השנים, עושה רושם כי מרשתכם סבורה אולי בשל מעמדה המקצועי וניסיונה כי היא רשאית לעשות באיגוד ככל העולה על רוחה, לרבות התנהלות המכוונת לפגוע במעביד באופן ששום מעביד לא יכול ולא צריך לסבול או לקבל, קבלת החלטות החורגות מסמכותה, גרימת מבוכה פומבית לאיגוד ולמתעמלות הנבחרת, בזבוז כספים בלתי אחראי, יחסי אנוש בלתי נסבלים וכיוצ"ב".

בין הטענות הרבות שהועלו כלפי ויגדורצ'יק, התייחסו באיגוד גם לכך שהנבחרת ההתעמלות האמנותית לא הופיעה בסופו של דבר בגראנד פרי שנערך בחולון, למרות "שדרשה וקיבלה תקציבים ותנאים מפליגים" בתחרות שאירחה ישראל. זאת ועוד, במכתב נטען שלאחר הופעת ראווה שערכה הנבחרת, המאמנת עברה ליד יציע הכבוד ובפני יו"ר האיגוד, מנכ"ל הוועד האולימפי ואורחים נוספים הכריזה ש: "זה לא מתעמלות, זה זבל".

במכתב שנשלח על ידי רוזן נכתב שהדברים "עולים כדי לשון הרע, חריגה וקיצונית בחומרתה". ונדרש מוויגדורצ'יק לחזור מטענותיה בכתב ובאופן פומבי תוך שלושה ימים ממועד המכתב,אחרת תוגש נגדה תביעה מטעם האיגוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי