בדמינטון: הישג שיא דנילנקו באליפות אירופה עד גיל 17

דנה דנילנקו
דנה דנילנקו | אתר רשמי

בתחרות הנערכת בפראג, צ'כיה. הצליחה דנילנקו בת ה-16 להיות נציגת ישראל הראשונה שמעפילה לרבע הגמר, משימה בה גם מישה זילברמן לא עמד. גרינבלט הודח בשמינית

(גודל טקסט)

הישג שיא לבדמינטון הישראלי באליפות אירופה עד גיל 17 היום (שני) בפראג. דנה דנילנקו בת ה-16 העפילה לרבע הגמר ומחר תנסה להתמודד על מקום בחצי הגמר. דנילנקו נפגעה במשחקה האחרון, בו גברה על אנסטסיה שאפובאלובה מרוסיה בשלוש מערכות (20:22, 7:21 ו-17:21) והיא תקווה להתאושש עד משחק רבע הגמר מול הדנית סופיה גרונדוויג.

מאמן הנבחרת, ניר שדה אמר לאתר איגוד הבדמינטון: "דנה נתנה המון לב, הרבה ריכוז, והיא ביצעה במדויק את ההוראות לפי התפתחות המשחק. היא לא הפסיקה לוותר למרות שנפצעה וקיבלה טיפול פעמיים בזמן המשחק. היא שיחקה מדהים".

גרונדוויג אמנם לא מדורגת לעומת דנילנקו המדורגת חמישית, אך דנמרק היא מעצמת בדמינטון וצפויה לישראלית משוכה קשה, הרי שבגילאים אלו קשה לשקף את יכולות השחקנים. מאמנה האישי של דנילנקו הוא מיכאל זילברמן, אביו של החובט האולימפי מישה זילברמן, שמעולם לא העפיל לשמינייה הראשונה במפעל זה.

טורניר מצוין רשם גם למקסים גרינבלט, שאינו מדורג, שהודח רק בשמינית הגמר מול המדורג חמישי ניקולאס רודולף האוסטרי. גרינבלט גם עבר שלב אחד בזוגות יחד עם פיוטר קונב ממולדובה בדרך לסיבוב השני ובנוסף הפסיד בסיבוב הראשון לזוגות מעורבים ביחד עם יובל פוגץ'. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי