סבב אליפות העולם בגלישת גלים חוזר בסוף השבוע לנתניה

תחרות הגלישה חוזרת לנתניה (טייק אייר)
תחרות הגלישה חוזרת לנתניה (טייק אייר) | אתר רשמי

בתאריכים 11-20 בינואר יתחרו למעלה מ-100 גולשים בחוף קונטיקי (האמפי) על מקומם בסבב אליפות הגלישה העולמי

(גודל טקסט)

ארגון גולשי הגלים בישראל, ה-WSLׁׁ ׁ(ליגת הגלישה המקצועית) ועיריית נתניה ארחו זו השנה השלישית ברציפות את תחרות 3000QS Seat Pro Netanya presented by REEF, המתקיימת כחלק מסבב המוקדמות העולמי (בין ה-11 ל-20 בינואר).

בתחרות ישתתפו למעלה מ-100 גולשים מרחבי העולם אשר מתמודדים במשך כל השנה על ההעפלה לסבב המקצועני הבכיר. בין הגולשים הבינלאומיים המדורגים בין 50 הטובים בעולם ושהבטיחו את השתתפותם יגיעו מיגל פופו הברזילאי, מארק לקומר הצרפתי, אריץ ארנבורו הספרדי ואלוף הסבב האירופי של שנת 2017, הצרפתי ז'ורגן קוזינט. בגזרת הספורטאים הישראלים ישתתפו עדי גלוסקא, אלוף ישראל הטרי (בפעם ה-12), יוני קליין, מבכירי הגולשים בישראל, אשר ניצח את התחרות המקומית האחרונה שהתקיימה בסוף השבוע האחרון בנהריה, ואביב ואקנין, שזכה בעבר בתואר אלוף ישראל שמונה פעמים.

סך דירוג הפרסים, הוכפל השנה לרמה של 3,000 נקודות דירוג, נתון שגורם להתעניינות גדולה בקרב גולשים רבים בינלאומיים. למעלה מ-100 מהם הבטיחו את מקומם בתחרות, בה ינסו לגרוף את הניקוד המשמעותי והפרס הכספי הגדול, העומד על $75,000. בתחרות יישמרו מקומות גם לכישרונות צעירים, על מנת לתת במה לגולשים המקומיים.

ה-WSL הינו הגוף המקצועי המוביל בעולם של ענף הגלישה. בין שאר התחרויות שהוא מקיים במשך השנה מתקיימת גם ה-Qualifying Series שזוהי תחרות המוקדמות על הזכות להעפלה לסבב האליפות, ה-Championship Tour, בשנה שאחרי. בתום סבב המוקדמות, עשרת הגולשים במקום הראשון יזכו בכרטיס לסבב האליפות בעונה הבאה. העיר המארחת נתניה תלבש חג, כאשר בחוף קונטיקי (האמפי) יתקיים הפנינג הגלישה הגדול, שילווה במגוון אירועים בחוף ובכיכר העיר, ביניהם הופעות, ומתחם אקספו של החברות המובילות בתחום הגלישה בארץ ובעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי