חג שמח: מדלית ארד ללינוי אשרם בקרב רב בסבב גביע העולם

לינוי אשרם
לינוי אשרם | : באדיבות הוועד האולימפי בישראל

המתעמלת האמנותית הישראלית רשמה הישג גדול בתחרות הנערכת בסופיה שבבולגריה. מחר היא תשתתף בעוד ארבעה גמרים, על כל מכשיר בנפרד

(גודל טקסט)
הישג מצוין רשמה הערב (שבת) המתעמלת האמנותית לינוי אשרם, שזכתה במדליית הארד בקרב רב בתחרות סבב גביע העולם, הנערכת בסופיה שבבולגריה. 


אשרם בת ה-18, שזכתה באליפות העולם בשתי מדליות ארד, התגייסה לצה"ל ואף נפצעה לפני שבוע, מדובר בתחרות ראשונה לעונה. זאת הייתה ההופעה הראשונה שלה מאז אוגוסט 2017. 


אשרם פתחה לא טוב בתרגיל האלות ולחובתה נרשמה הפלה של המכשיר, אך היא התאוששה מהר מאוד, הציגה תרגיל עם אלמנטים מסובכים מאוד לביצוע וזכתה ל-16.9 נקודות. בתרגיל הסרט היא זכתה בעוד 16.4 נקודות. 


בתרגיל הכדור היא זכתה לציון גבוה של 18 נקודות ובחישוק קיבלה 17.4 נקודות, מה שנתן לה 68.7 נקודות בסיכום. התוצאה הספיקה לה למקום השלישי הכללי מתוך 60 משתתפות. אלכסנדרה סולדטובה הרוסייה, שחזרה להתחרות לאחר תקופה ארוכה, סיימה ראשונה עם 72.1 נקודות, שנייה סיימה הרוסייה קטרינה סלזנבה, עם 71.35 נקודות. 


אשרם תשתתף מחר בעוד ארבעה גמרים אליהם העפילה, על כל מכשיר בנפרד. ישראלית נוספת, ניקול וורונקוב, סיימה במקום השמיני הכללי עם 62.4 נקודות.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי