דר הכט סיימה במקום השמיני באליפות העולם עד גיל 20

דר הכט
דר הכט | באדיבות איגוד הסיוף

הסייפת הצעירה הצליחה להדהים את המדורגת השנייה בעולם, אך נכנעה בקרב על העפלה לארבעת המקומות הראשונים. ורה קנבסקי הודחה על ידי אלופת העולם הטרייה סולדאטובה הרוסיה

(גודל טקסט)

חודש אחד לאחר שהייתה רחוקה קרב אחד ממדליה באליפות אירופה לסיוף עד גיל 20 וסיימה במקום השישי, הצליחה לשחזר דר הכט בת ה-17 את ההישג גם באליפות העולם עד גיל 20, כשהיא מסיימת במקום השמיני.

חניכתו האישית של מאמן הנבחרת דורון לויט הפסידה 15:7 בקרב העליה אל ארבע הראשונות בוורונה, איטליה, מול אמה ברודסקי מהונגריה, שזכתה לבסוף בארד. הניצחון הכי מפתיע של הכט הצעירה היה מול המדורגת השנייה בעולם ואלופת העולם עד גיל 18 בעבר, אלסנדרה בוצה המקומית, 15:13 דרמטי בעליה אל שמינית הגמר. בעליה אל שמונה הראשונות הכניעה הכט 6:15 את המדורגת החמישית בתחרות, אאורורה פאברה משווייץ.

אלופת העולם הטריה, אנסטסיה סולדאטובה מרוסיה, ניצחה בדרך אל הזהב את ורה קנבסקי ממכבי מעלות בעליה ל-32 הראשונות. קנבסקי, אשתקד אלופת אירופה בקטגוריה זו, דורגה לבסוף 48, אבל לישראל הייתה סייפת נוספת בין 20 הראשונות, יאנה בוטביניק ממודיעין. בגברים, תחרות טובה רשם יעקב פיזנברג מהפועל אשקלון שדורג 13 לאחר שהפסיד בקרב העליה אל גמר שמונת הראשונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי