דר הכט ועידו הרפה הם אלופי ישראל בדקר אולימפי

דר הכט
דר הכט | באדיבות איגוד הסיוף

השניים זכו בזהב בנשים ובגברים בהתאמה באליפות ישראל בסיוף. מאור חטואל זכה בקטגוריית הרומח, דלילה חטואל חזרה מחופשת לידה וזכתה עם עכו באליפות למועדונים

(גודל טקסט)

אליפות ישראל בסיוף נערכה אתמול (שבת) ובסיומה הוכתרו אלופים בקטגוריות השונות. דר הכט בת ה-18, שהגיעה לשלבי הגמר באליפויות העולם ואירופה עד גיל 20 בדגם דקר אולימפי, המשיכה את הרצף המעולה כשזכתה באליפות ישראל לנשים. הכט, ממועדון הסייף תל אביב, ניצחה בגמר את ניקול פייגין ממכבי מעלות. בגברים בקטגוריית הדקר זכה במקום הראשון עידו הרפה, לאחר שגבר על חברו להפועל כפר סבא יובל פרייליך.

ברומח ובחרב גברים לא היו הפתעות כאשר מאור חטואל וקוסטה וורונוב, בהתאמה, זכו בזהב. חטואל מהפועל עכו גבר בגמר על רועי רוזנפלד מהפועל כפר סבא, ו-וורונוב ניצח את מיכאל זבגלסקי מהפועל אשקלון.

אלופת חרב הנשים היא יבגניה מלושצ'נקו ממכבי ירושלים לאחר ניצחון בגמר על אלן אייזלר ממכבי אשדוד, ואלופת הרומח לנשים היא הילית נחייסי מהפועל גלבוע, שניצחה את ליאור דרוק מהפועל כפר סבא.

באליפות ישראל למועדונים על שם משה חומוט זכתה הפועל עכו ברומח ביחד עם הסייפת האולימפית הוותיקה דלילה חטואל, ששבה מחופשת לידה אולם התחרתה רק בתחרות הקבוצתית. בגברים חגגה הפועל כפר סבא זהב ברומח. מכבי ירושלים זכתה בדאבל דגם החרב, נשים וגברים, כשכפר סבא זוכה גם בדקר גברים ואילו בדקר נשים הוכתרה מכבי מעלות. 

דלילה חטואל. חזרה ישר לאליפות (באדיבות איגוד הסיוף)דלילה חטואל. חזרה ישר לאליפות (באדיבות איגוד הסיוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי