בפגרת המונדיאל: אליפות ישראל באתלטיקה תיערך בימים רביעי וחמישי

אתלטי ישראל לקראת האליפות
אתלטי ישראל לקראת האליפות | דני מרון

מיננקו: "יש לי הרבה ציפיות". סנפורד: "הפציעה שעברתי כבר מאחורי". וייסמן: "קוראת לקהל להגיע בהמוניו להדר יוסף ולהכיר מקרוב את האתלטיקה הישראלית". הכניסה חופשית

(גודל טקסט)

האצטדיון בהדר יוסף יארח בימים רביעי וחמישי, בעת פסק הזמן מהמונדיאל, את אליפות ישראל באתלטיקה שתהיה פתוחה לצופים שיגיעו, ללא תשלום. במסיבת העיתונאים שנערכה היום (שני) לקראת האליפות, נטלו חלק שמונה מטובי האתלטים של ישראל שינסו לשבור שיאים אישיים ולאומיים.

יו"ר האיגוד עמי ברן, אמר בפתיחה: "אנחנו מקווים לתוצאות טובות, כי האתלטים שלנו הכינו את עצמם לאליפות. מגיעים הפעם כשלושים אתלטים זרים וזה יעזור לנו ולאתלטים". דונלד סנפורד, שנפצע קשה בזינוק לריצת 400 מטר באליפות לפני שנה, אמר: "אני מרגיש בסדר עכשיו. אפילו טוב. הפציעה שעברתי כבר מאחורי". חנה מיננקו אמרה: "אני יותר מהירה ויותר חזקה ויש לי הרבה ציפיות".

דיאנה ויסמן שעשויה לשבור שיא של שנים של אסתר רוט שחמורוב במאה מטר, אמרה: "הכל בראש. אם אתה בא מוכן, אתה תעשה את זה. אני רוצה שתרוץ מולי מישהי חזקה במאה מטר, שיהיה קרב. אני מאוד מקווה שיגיע הרבה קהל. אני לא חושבת שאנשים מספיק מכירים את האתלטיקה הישראלית". ביום השני של האליפות תשתתף האצנית האמריקאית הגדולה אליסון פליקס, שמגיעה לישראל כאורחת ותרוץ בריצה ל-200 מטר.


סנפורד. החלים מהפציעה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי