רוט שחמורוב: זה לא עשה טוב שלא נשבר השיא 46 שנה

דיאנה ויסמן
דיאנה ויסמן | דני מרון

יממה אחרי שהצליחה דיאנה ויסמן לקבוע 11.38 ולנפץ את השיא המיתולוגי, התייחסה לכך האצנית לשעבר: "כל הזמן הצביעו על ההישג שלי ואמרו שאתלטיקה בישראל לא מתקדמת. יש בעיית תדמית, לא אטשטש זאת"

(גודל טקסט)

עברו 46 שנים מבלי שאף אחת הצליחה לשבור את שיאה של אסתר רוט שחמורוב, אבל אתמול (רביעי) עשתה זאת דיאנה ויסמן שקבעה 11.38 שניות וניפצה את שיאה המיתולוגי בריצת 100 מטרים.

הערב התראיינה רוט שחמורוב בתכנית הספורט של 103FM וסיפרה שהיא נרגשת להעביר את השרביט הלאה: "זה היה די צפוי כי היא כל הזמן התקרבה והייתה במגמת התקדמות. כל הזמן הצביעו על השיא שלי ואמרו שאתם לא מתקדמים, זה לא עשה טוב לאתלטיקה הישראלית וזה לא עשה טוב שכל כך הרבה שנים לא שברו את השיא. אני מקווה שעכשיו ירימו קצת ראש".

על מיעוט הקהל ביציעים באליפות ישראל: "יש בעיה, לא אטשטש את בעיית התדמית. מתייחסים לאתלטיקה כאל ענף אחד, אבל יש קפיצות, ריצות, זריקות. זה לא נכון להתייחס לזה כאל ענף אחד".

מי שהייתה שיאנית ישראל עד אתמול במשך כל כך הרבה שנים עבדה גם כמורה לחינוך גופני והתייחסה לתרבות הספורט בישראל: "צריך לקרוא שמות של כל הילדים, תתארו לכם 40 ילדים בכיתה, תלבושות והיעדרויות. חצי שיעור הלך. יש קומבינות, עסקנות, כל אחד שומר לשני. וועדות זה סתם כיסוי שלא תורם דבר, מה זה ועדה?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי