מתחרים סעודים לא התייצבו למשחק מול הישראלי גרינבלט

מקסים גרינבלט
מקסים גרינבלט | באדיבות איגוד הבדמינטון

ברבע גמר זוגות גברים באליפות אוקראינה הבינלאומית, צמד שחקני נבחרת סעודיה סירבו לשחק מול אלוף ישראל לנוער, המשתף פעולה בטורניר עם איוון מדינסקי האוקראיני

(גודל טקסט)

סעודיה אמנם נפתחת אל העולם ואל ישראל אבל בספורט עדיין אין חדש, כך התברר היום באוקראינה. צמד שחקני נבחרת סעודיה באליפות אוקראינה הבינלאומית לבדמינטון נוער, לא התייצב למשחק רבע גמר זוגות גברים מול אלוף ישראל לנוער, מקסים גרינבלט, המשחק בזוגות יחד עם איוון מדינסקי מאוקראינה.

גרינבלט ומדינסקי מדורגים במקום השני ערב התחרות בדנייפרפטרובסק, והם העפילו אוטומטית לרבע הגמר לאחר שמואט אלחאמדי ונאוואף אלחאמדי לא התייצבו למשחק.

גרינבלט סיפר: "כל היום חשבתי האם הם יעלו או לא. לקראת המשחק כבר התחלתי להתחמם כי ראיתי שהם לא הודיעו שהם פורשים בינתיים והייתה לי איזו תקווה. הגיעה שעת המשחק ואנחנו עומדים ליד השופט לקראת העלייה למגרש והם עומדים לצדינו. לידם עמד המאמן שלהם וצילם את כל תהליך הבדיקה של השופט לפני העלייה למגרש. קוראים לנו ברמקול ואנחנו עולים למגרש. שמתי לב שהמאמן שלהם מצלם הכל ומתמקד בי. הגענו למגרש, והמאמן שלהם התיישב בכיסא המאמן וממשיך לתעד הכל. השופט נתן להם את זכות הבחירה אבל הם אומרים שזה לא משנה, ובזמן שבן זוגי בוחר צד במטבע הסעודים לוקחים את התיקים שלהם ויורדים מהמגרש. המאמן עדיין יושב בכיסא ומצלם. אני מחייך כי אני מבין מה הסיפור, אבל בן זוגי והשופט לא מבינים מה קורה. הסברתי להם, לחצנו ידיים, ורק ברגע שאנחנו יורדים מהמגרש המאמן הפסיק לצלם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי