וייסמן לא עלתה לחצי הגמר אחרי החמצה של 4 אלפיות השנייה

דיאנה ויסמן
דיאנה ויסמן | דני מרון

האצנית קבעה 11.61 בסיבוב הראשון בריצת 100 מ' והחמיצה עלייה לחצי הגמר ב-4 אלפיות השנייה. היא סיימה חמישית במקצה שלה ובמקום ה-14 הכללי כש-13 הרצות שהקדימו אותה עלו לחצי הגמר

(גודל טקסט)

דיאנה ויסמן רצה היום (שני) בסיבוב המוקדמות בריצת 100 מ' בתוצאה 11.61 (0.2-) וסיימה במקום החמישי של המקצה השלישי והאחרון ובמקום ה-14 הכללי מבין 26 הרצות שזינקו בסיבוב זה, מתוכן 13 העפילו לחצי הגמר.

למעשה תוצאתה של שיאנית ישראל ב-100 מטר הייתה זהה לזו של אלופת משחקי האוניברסיאדה 2017 ב-200 מ' וסגנית האלופה ב-100 מ', אירנה סיראגוסה האיטלקייה שסיימה רביעית במקצה שלה והקדימה אותה רק ב-4 אלפיות השנייה. עבור ויסמן הייתה זו ההופעה הראשונה על בימת היבשת הבכירה ביותר באצטדיון (אחרי שכבר השתתפה באליפות אירופה באולם). ויסמן דורגה במקום ה-16 מבין 26 המזנקות בסיבוב הראשון וסיימה 14.

הלב דפק לי חזק על קו הזינוק", תיארה האתלטית שרשמה הופעת בכורה על הבמה היבשתית הגדולה ביותר. "הרגשתי שהיה לי זינוק טוב, ולקראת הסוף נתתי את כל מה שיש לי. הכי כואב להחמיץ עלייה לחצי גמר בהפרש של 4 אלפיות. דורגתי נמוך מאוד בין המשתתפות לפני הריצה והקדמתי הרבה מאלו שמחזיקות בשיאים אישיים ובתוצאות שנה טובות משלי ואת זה אני לוקחת אתי מההופעה שלי. תמיד אפשר יותר, אבל מכל תחרות וריצה אני לומדת עוד".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי