גולשי נבחרת ישראל קרובים להשגת הקריטריון לטוקיו

קטי ספיצ'קוב
קטי ספיצ'קוב | באדיבות איגוד השייט

גולשי ה-RSX, מיה מוריס, קטי ספיצ'קוב ואופק אלימלך, מתחרים באליפות העולם בדגמים האולימפיים באראהוס, דנמרק. המטרה - המשחקים האולימפיים ב-2020.

(גודל טקסט)
גולשי ה-RSX של נבחרת ישראל, המתחרים באליפות העולם בדגמים האולימפיים באראהוס, דנמרק, קרובים להשגת הקריטריון למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. 

 

בתחרות לנשים, התקיימו היום (חמישי) שלושה שיוטים בהם סיימה מיה מוריס במקומות 1, 8 ו-17 ובסיכום הכללי היא מדורגת 9 בכללי ו-6 בין המדינות, בתום תשעה שיוטים, עם 58 נקודות שליליות. הגולשת קטי ספיצ'קוב מדורגת 12 בכללי (8 בין המדינות) בסיכום תשעה שיוטים אחרי שתפסה היום את המקומות 6, 6 ו-21 ובמאזנה 70 נקודות שליליות. עד לסיום התחרות לנשים נותרו שלושה שיוטים ושיוט המדליות, כאשר הקריטריון להשתתפות במשחקים האולימפיים לנציגה ישראלית, הינו התברגות בין 11 המדינות הראשונות.


גם בדגם המקביל לגברים נמצאת ישראל בתמונת השגת הקווטה האולימפית. הגולש אופק אלימלך, המוביל את התחרות בין הישראלים, מדורג 10 בכללי ו-8 בין המדינות. אלימלך סיים היום שלושה שיוטים במקומות 24, 2 -11 עם 79 נקודות שליליות. עד לסיום התחרות נותרו שלושה שיוטים ושיוט מדליות וכעת המטרה של אלימלך לשמור על מקומו בין 10 המדינות הראשונות כדי לעמוד בקווטה האולימפית לגברים ולקחת חלק במדל רייס.



אופק אלימלך. יגיע לטוקיו? (באדיבות איגוד השייט)


 עוד במסגרת השיוטים שנערכו היום בלט במיוחד הגולש יואב כהן, שניצח את השיוט התשיעי של אליפות העולם וסיים במקום ה-3 בשיוט השביעי של התחרות. בין לבין, הוא תפס את המקום ה-18 בשיוט השמיני ומדורג כרגע 21 בכללי, עם 112 נקודות שליליות.


תוצאות נוספות מאליפות העולם באראהוס
RSX בנות: נוגה גלר 18 בכללי, נוי דריהן 25 ובבית הכסף הדר הלר 32 וירדן איסק 38.


RSX בנים: נמרוד משיח 33, יואב עומר 34 ושחר צוברי 40.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי