דמיטרי קרויטור קפץ ל-2.21 מטר וסיים במקום ה-16

דמיטרי קרויטור
דמיטרי קרויטור | צילום: טיבור יגר

אלוף ישראל בקפיצה לגובה עצר ב-2.21 מטר באליפות אירופה, אחרי שעשה זאת בניסיון השלישי לפני שפסל ב-2.25 מטר, גובה שהיה מספיק לו כדי לעלות לגמר

(גודל טקסט)

דמיטרי קרויטור ממכבי תל-אביב, קיווה שבפעם השלישית שלו במעמד תחרות מוקדמות באליפות עולמית או יבשתית לבוגרים, הוא יעפיל לראשונה לגמר. גובה העלייה האוטומטי היה 2.27 מטר, אולם הוא כלל לא הונח על הרף.

תשעה קופצים בלבד עברו את הגובה הזה ונעלו את התחרות. אחריהם נכנסו לגמר שלושה קופצים נוספים שעברו 2.21 מטר בניסיון הראשון. לצערו, קרויטור לא היה אחד מהם. חניכו של אנטולי שפרן נכנס טוב לתחרות עם מעבר חלק של 2.11 מטר ו-2.16 מטר. את ה-2.21 מטר הוא עבר בניסיון השלישי וזה היה בעוכריו. את הגובה הבא – 2.25 מטר הוא כבר לא צלח ולא העפיל לגמר.

עם אכזבה גדולה שלא נסתרה מפניו הוא סיכם: "זו פעם שלישית שאני במעמד הזה ואני מפספס את הגמר כל פעם, יש פה בעיה. הפתרון הוא לקפוץ בעונה 5-10 ס"מ יותר מהגובה שאיתו אמורים לעלות לגמר. 2.21 מטר זו תוצאה שאני עושה ויציב בה ואני אמור לעבור את הגובה הזה גם בניסיון הראשון. עם 2.26 מטר באמת התעליתי על עצמי וקיוויתי שגם פה זה יקרה. חבל, אך אין מה לבכות על חלב שנשפך".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי