סייף: הרפר ופרייליך זכו בשישה ניצחונות כל אחד בפתיחת גרנד פרי דוחא

עידו הרפר ויובל פרייליך בדוחא
עידו הרפר ויובל פרייליך בדוחא | ברוריה ביגמן

סייפי הדקר של ישראל, פתחו את היום הראשון של התחרויות בניצחונות מרשימים, בתחרות שבה משתתפים 205 סייפים. לראשונה, שני הישראלים מסיימים את הבית המוקדם ללא הפסד

(גודל טקסט)
סייפי הדקר של ישראל, עידו הרפר ויובל פרייליך, פתחו הבוקר את היום הראשון של הגרנד פרי בדוחא בשישה ניצחונות כל אחד בסיבוב הבתים הראשון. בתחרות משתתפים 205 סייפים. זאת הפעם הראשונה ששני הסייפים הישראלים מסיימים את הבית המוקדם ללא הפסדים. הרפר ופרייליך העפילו אוטומטית לשלב הרביעי של התחרות ויתחרו בין  64 הסייפים האחרונים.


הניצחון המרשים ביותר היה של יובל פרייליך על האיטלקי פיצו פאולו מי שהיה פעמיים אלוף העולם, בקרב הראשון שלו בתחרות, 2:5. פאולו היה שותף למדליית הכסף הקבוצתית של איטליה במשחקים האולימפיים בריו 2016. עידו הרפר פתח בקרב הראשון שלו בתחרות עם ניצחון על הפולני מרסיי בייליץ' 2:3 אחרי הארכה.


בקרב השני ניצח פרייליך את כריסטיאן לינדמן 4:5, המשיך בקרב השלישי בניצחון על היריב מקזחסטן ואדים שארלימוב 4:5, הוסיף ניצחון בקרב נוסף 2:5 והפעם על הצרפתי לואיג'י מידלטון אלוף העולם לנוער. בהמשך ניצח את הקוריאני סונג ג'יאו 4:5 אחרי הארכה ובקרב האחרון ניצח את הברזילאי ריקארדו גרונהאוזר 2:5.



יובל פרייליך. יום מוצלח לישראלים בדוחא (ברוריה ביגמן, דוחא)


עידו הרפר ניצח בקרב השני שלו את גבריאל לוגו מוונצואלה 2:3 בהארכה והמשיך עם ניצחון בקרב השלישי על פלאבין ג'אנוטה מלוכסמבורג 3:4 בהארכה. בהמשך ניצח בקלות את הדרום אפריקאי ג'רמי סאנר בתוך דקה, ניצח את השוויצרי קלמנט מטריילר 3:5 וניצח גם בקרב האחרון שלו מול הקזחי ירליק סרטאי אחרי הארכה 4:5 הגם שפיגר במהלך הקרב 3:1 ו-4:3.


המאמן אוהד בלוה אמר בתום היום הראשון: " אני מרוצה מהיכולת הטובה של הרפר ופרייליך ומקווה שימשיכו לשמור על יציבות בעיקר על רמת ריכוז מירבית".

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי