עידו הרפר הפסיד לאלוף העולם וסיים במקום השביעי בדוחא

עידו הרפר עם יאניק בור
עידו הרפר עם יאניק בור | ברוריה ביגמן

הסייף צפוי לטפס למקום ה-24 בעולם בזכות ההצלחה בגראנד פרי, שנקטעה על ידי הצרפתי יאניק בורל שגם מכהן כאלוף אירופה והוא המדורג מספר 1. פרייליך סיים במקום ה-25

(גודל טקסט)

הסייף הישראלי עידו הרפר סיים היום (ראשון) במקום השביעי בטורניר גראנד פרי דוחא, בזכותו נוספו לו 19 נקודות לדירוג העולמי שעשויות לקדם אותו עד למקום ה-24 בעולם.

בקרב האחרון התמודד הרפר מול אלוף העולם ואלוף אירופה יאניק בורל מצרפת, המדורג מספר 1, ובתום קרב שקול בו הציגו השניים יכולת טובה נוצח הרפר 15:12. בתחילת הקרב היה זה הצרפתי ששלט והוביל, אלא שהרפר אגר כוחות, השווה ל-9:9 ובסופו של דבר נכנע לספורטאי הטוב בעולם כיום בענף. זו הייתה הפעם הראשונה בקריירה של הרפר בה הוא מגיע לגמר גראנד פרי.

"אני בהחלט מרוצה מהיכולת שלי בתחרות זו. אני מרגיש שאפשר היה לעשות מעט טוב יותר. הרגשתי היום שאני יכול לנצח כל אחד מהמתחרים כאן", אמר עידו הרפר בסיום התחרות, עליה יקבל פרס כספי של 500 דולרים.

הסייף יובל פרייליך סיים את הטורניר במקום ה-25, מה שהוסיף לו חמש נקודות בדירוג העולמי והוא ימוקם כעת בין 60 הטובים בעולם. בתחרות השתתפו 205 סייפים בינהם אלופים אולימפיים, אלופי עולם ואלופי אירופה.


פרייליך בדוחא (צילום: ברוריה ביגמן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי