אלוף העולם לנוער נלכד במלכודת דייגים ונפצע בלב ים

דניאל תשתש
דניאל תשתש | אביתר מור

נבחרת ישראל בגלישת רוח ערכה אימון שגרתי שהסתיים בנס: דניאל תשתש נפגע מפיתיון שהושלך, חברו תומר ורדימון, פיינליסט אולימפי לנוער, נחלץ לעזרתו וגם כן נפצע ושתת דם: "היה מזל גדול, הם יתגברו ויחזרו במהרה"

(גודל טקסט)

אימון גלישת רוח שיגרתי של ספורטאי נבחרת ישראל הפך לדרמה מדממת והסתיים בנס גדול בסוף השבוע מול המרינה בהרצליה. אלוף העולם לנוער עד גיל 17, דניאל תשתש, התהפך בלב ים עם הגלשן שנתקע בכבל של ספינת דייג וכף ידו של דניאל, רק בן 15, נתקעה בבובה דמוית דג, פיתיון שמחובר לכבל הדייגים ועטופה כולה בקרסים קטלניים המיועדים ללכידה.

הדייגים לא הבחינו כי הם מושכים את דניאל, שנאבק בגלים כשהוא שותת דם ונמשך על ידי ספינת הדייג תוך כדי שהקרסים תקועים בכף ידו. המזל הגדול הוא שלעזרתו של תשתש נחלץ חברו לאימון ממועדון הרצליה, תומר ורדימון בן ה-17 (רביעי באולימפיאדת הנוער לפני כחצי שנה), שקפץ למים, שיחרר את הקרס מידו של דניאל, אולם אז נתקע הקרס באצבעותיו של ורדימון ואף הוא נפצע ואיבד דם.

בינתיים, גולש אחר הזעיק את סירת הכוננות שבחוף, הדייגים הבחינו בנערים וניתקו את הכבל מגופו של ורדימון. המאמנים על סירת ההצלה משו את הגולשים מהמים, כשני קילומטרים מהחוף, מיהרו אל המעגן ופינו אותם לבית החולים. ורדימון ותשתש, שנמצאו בים מכוסים כולם דם, טופלו וחוסנו, ונצטוו לנוח מאימונים בינתיים.

אביו של דניאל, המאמן הלאומי הוותיק אילן תשתש: "היה מזל גדול שהקרס לא נתקע בעורק ראשי או בצוואר חלילה. אבל דניאל ותומר יתגברו ויחזרו במהרה לים, כך אני מאמין, הם כבר מנוסים וחזקים".


תומר ורדימון. נחלץ לעזרת חברו ונפגע גם כן (אביתר מור)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי