שתי מדליות זהב לעדן פינקלשטיין באליפות הבלקן לנוער

עדן פינקלשטיין
עדן פינקלשטיין | טיבור יגר, איגוד האתלטיקה

הקופצת בת ה-18 קבעה שיא ישראלי לנשים באולם כשקפצה למרחק 6.32 מטרים וסיימה ראשונה גם בספרינט ל-60 מטרים. מיכל טוקר זכתה במדליית הכסף בקפיצה במוט

(גודל טקסט)

עדן פינקלשטיין ממכבי תל-אביב הדהימה הערב (ראשון) עם שתי מדליות זהב באליפות מדינות הבלקן לנוער באולם שנערכה באיסטנבול שבטורקיה. הקופצת לרוחק קבעה תוצאה מדהימה כשקפצה 6.32 מטרים וזכתה בזהב, חודשיים לפני יום הולדתה ה-19.

זהו גם שיא ישראלי לנשים באולם (שיפור של 12 ס"מ לשיא אותו קבעה חנה מיננקו לפני כשבועיים), שיא ישראלי לנשים מתחת לגיל 23 (שיפור של 7 ס"מ לשיאה של רותם בטאט מ-2008), שיא ישראלי לנערות (שיפור של 15 ס"מ לשיאה בן ה-21 של יעל פלד), שיפור של 34 ס"מ לשיאה וטיפוס למקום הרביעי בכל הזמנים. התוצאה הזו מהווה גם קריטריון לאליפויות אירופה 2019 לנשים מתחת לגיל 23 ולנערות. פינקלשטיין זכתה בזהב גם בספרינט ל-60 מטרים עם תוצאה של 7.62 שניות.

עוד הערב, מיכל טוקר ממכבי תל-אביב זכתה במדליית כסף בתחרות הקפיצה במוט עם תוצאה של 3.80 מטרים. כזכור, חניכתו של רומן קוגן קבעה בשבת שעברה את שיאה האישי (3.81 מטר) והערב עלתה על הפודיום של אליפות הבלקן לנוער באולם, בה משתתפים נציגים ונציגות מ-13 מדינות, בהן מעצמות אתלטיקה אירופאיות כיוון, אוקראינה, רומניה, טורקיה, סלובניה ובולגריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי