נמרוד משיח הודיע על פרישה: "זכיתי לתמיכה של אנשים מדהימים"

גילי לוסטינג, לי קורזיץ, נמרוד משיח
גילי לוסטינג, לי קורזיץ, נמרוד משיח | עדי אבישי

גולש הרוח שזכה בעברו בכסף באליפות העולם, קיים מסע"ת ובה בישר בדמעות על סיום הקריירה בגיל 30: "למדתי שאם רוצים משהו בכל מחיר הוא יתממש, לקח לי זמן להבין שהפרישה נותנת לי את הפרק הבא בחיים שלי"

(גודל טקסט)

גולש הרוח נמרוד משיח, קיים הערב (שני) מסיבת עיתונאים מיוחדת, בה הודיע בבכי על פרישה מפעילות תחרותית בגיל 30. למרות שמשיח לא זכה להשתתף באולימפיאדה, הקריירה המקצוענית שלו עשירה בתארים כאשר הישג השיא שלו היה לפני כעשר שנים, ב-2009 כאשר זכה במדליית הכסף באליפות העולם לבוגרים, ב-2010 וב-2011, זכה בארד באותה תחרות.

בנוסף על כך, ב-2001 זכה כאלוף העולם לנערים עד גיל 15, 2002 זכה בכסף באליפות העולם גיל 17, בשנת 2004 זכה בכסף באליפות העולם עד גיל 19. בקריירת הבוגרים שלו זכה בשנת 2013 בזהב באליפות דרום אמריקה ובשנת 2015 זכה בארד בתחרות הקדם אולימפית לריו.

נמרוד משיח אמר: "תודה לכולכם עד המעמד הזה, הנוכחות של כולכם מאוד מרגשת אותי. התודה הראשונה שלי היא לאמי ז"ל שנתנה לי את האהבה לטבע. כבר 20 שנה שאני מפתח את היכולת הזאת שמאפיינת אותי יותר מהכל כדי להצליח בספורט אולימפי, לבחור בקפידה מי יהיו האנשים שיקיפו אותי במים וביבשה, ועדיין גם בימים האחרונים לפני הפרישה המחשבות רוקמות תוכנית מסוימת איך אצליח להעלות שוב עם הגלשן, זה הטבע שלי. לקח לי זמן להבין שהפרישה נותנת לי את הפרק הבא בחיים שלי. תודה למועדון ולמושב מכמורת שנתנו לי את כל הכלים בתחילת דרכי, תודה רבה לעמית ענבר ולגל פרידמן שללא עזרתם לא הייתי מגיע לאן שהגעתי. למדתי שאם רוצים משהו בכל מחיר ידעתי שהוא יתממש. לאורך הדרך זכיתי לתמיכה של אנשים מדהימים".


נמרוד משיח עם לי קורזיץ (עדי אבישי)

מנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג הוסיף: "נמרוד התגלה בגיל צעיר מאוד, אז הבחינו בכישרון הרב שלו וזיהו בו פוטנציאל מאוד מבטיח, כפי שאתם יודעים שנמרוד עבר תקופה קשה בנערותו ובעזרת הספורט פילס את דרכו לצמרת, היה מודל לחיקוי בדרכו המאוד מיוחדת ואף פעם לא קיטר. זה לא סוד שהאכזבה הכי גדולה של נמרוד היא שהוא לא הגיע למשחקים האולימפיים, כיוון שהוא חלק מחבורה מאוד אקסקלוסיבית, אבל אני יכול לספר לכם שהוא היה אחד הנציגים של הוועד האולימפי שלנו באתונה 2004 כשהיה בן 16. אנחנו רוצים להודות לך על הקריירה שלך ואני יודע שאתה מודל כלפי ספורטאים צעירים ואנחנו מקווים שתמשיך להרצות כאן ותמשיך לגדל ספורטאים צעירים".


"נמרוד משיח הוא מודל לחיקוי כלפי ספורטאים צעירים". גילי לוסטיג (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי