אלימלך וספיצ'קוב זכו במדליות ארד בהכנה לאליפות אירופה

השייטים הישראלים במיורקה
השייטים הישראלים במיורקה | באדיבות איגוד השייט

נבחרת גלישת הרוח סיימה את התחרות באתר שיארח את האליפות עם שתי מדליות, המאמן שטיינברג הצהיר: "החדשות העיקריות הן ששחר צוברי חוזר לעניינים"

(גודל טקסט)

נבחרת גלישת הרוח האולימפית סיימה תחרות הכנה באתר של אליפות אירופה עם שתי מדליות ארד: קטי ספיצ'קוב בנשים ואופק אלימלך בגברים.

התחרות התקיימה במיורקה, שם תיערך בחודש הבא אליפות אירופה, תחרות הקריטריון האולימפי הראשונה עבור הגולשות והגולשים של ישראל, שמתחרים על כרטיס אחד בנשים וכרטיס אחד בגברים לטוקיו 2020. 27 גולשות ו-24 גולשים השתתפו בתחרות המהווה מעין סיכום של מחנה אימון באתר, וצמד האילתים, ספיצ'קוב ואלימלך, סיים אותה על הפודיום

האלופה האולימפית מצרפת, שרלין פיקון, ניצחה לפני אמה ווילסון הבריטית, שהקדימה בארבע נקודות את ספיצ'קוב. מאיה מוריס דורגה חמישית, נוי דריהן תשיעית. אלימלך, שדורג אחרי שני גולשים מקומיים מנבחרת ספרד, הקדים את יואב עומר (מקום 4) ושחר צוברי (מקום 5). יואב כהן, המתאושש ממחלה, לא הופיע לכל השיוטים, בהוראת המאמן הראשי גור שטיינברג, ודורג עשירי.

שטיינברג סיכם את המחנה והתחרות: "החדשות העיקריות הן כי שחר צוברי חזר לעניינים לאחר שסבל מפציעה בתחרות הגביע העולמי במיאמי בינואר. כרגע נראה כי הסיכויים של כל ארבעת גולשי הנבחרת לזכות בכרטיס לטוקיו הם שווים ואין דרך להצביע היום על מועמד בולט. אני שמח שזה כך. המבחנים יחזקו אותנו, אבל המטרות הריאליות העונה הן טופ 8 באירופה ובעולם. אם זה יקרה אז בשנה הבאה, 2020, אפשר יהיה לדבר על מדליה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי