שחקני נבחרת הקריקט של בנגלדש ניצלו מהטבח בניו זילנד

אמבולנס בניו זילנד
אמבולנס בניו זילנד | AFP

באירוע טרור במדינה השקטה בדרום האוקיינוס השקט נהרגו קרוב ל-50 איש ונפצעו 40 נוספים, המשחק שהיה אמור להתקיים בין הנבחרות בוטל. החובט הבנגלדשי טאמים איקבל: "בבקשה תתפללו עבורנו"

(גודל טקסט)
בעיר קרייסטצ'רץ' שבניו זילנד התרחש הבוקר (שישי) אירוע טרור בו נהרגו 49 אזרחים ויותר מ-40 נפצעו. ראש ממשלת ניו זילנד, ג'סינדה ארדרן, קבעה כי מדובר באירוע טרור על רקע געזני בשל דיעות חשוכות. בין הניצולים הם שחקני נבחרת הקריקט של בנגלדש, ששהו במסגד "אל נור" כשהיריות החלו. המשחק שלה נגד ניו זילנד בוטל, כמובן.


החובט הבנגלדשי טאמים איקבל צייץ בטוויטר: "כל הנבחרת שלנו ניצלה ממוות. זה היה אירוע מפחיד, בבקשה תתפללו עבורנו".


Entire team got saved from active shooters!!! Frightening experience and please keep us in your prayers #christchurchMosqueAttack

— Tamim Iqbal Khan (@TamimOfficial28) 15 במרץ 2019


מושפיקיר ראחים, חובט נוסף, צייץ: "היה לנו מזל גדול. אנחנו מתפללים שלעולם לא נראה דברים כאלה בעתיד". הנבחרת חזרה בינתיים בשלום לבית המלון. כתב ESPN הבנגלדשי מוחמד איסם אמר ל-BBC: "הייתי עם הנבחרת כשהחלו יריות. ראיתי אותם יוצאים בדיוק מהחנייה ואחרי חמש דקות איקבל קרא לי ואמר לי 'בבקשה תצילו אותנו, יש יריות במסגד. כולנו בסכנה'. בהתחלה לא האמנתי לו, אבל משהו בקול שלו אמר לי שזה אמיתי אז רצתי כמו משוגע למקום במטרה לעזור".


לדברי הכתב: "התקרבתי לשם מאה מטר והייתי קרוב לאוטובוס של הנבחרת. חשבתי לנסות לעזור ואז שמעתי את היריות וראיתי אש. ראיתי גופה של הרוג אחד ומישהו רץ לעברי עם כתף מדממת. בסופו של דבר ראיתי את כל השחקנים רצים לעברי וצעקו לי לברוח משם. רצנו לחניון והתחבאנו. היינו שם כשעה. לא היתה שם שמירה, זה נחשב למקום הכי שקט בעולם".


#BREAKING: Man allegedly involved in mass shooting in Christchurch, New Zealand live-streamed shooting rampage on Facebook; still frames are from video I obtained moments ago. pic.twitter.com/Uw7alIXsgr

— Matthew Keys (@MatthewKeysLive) 15 במרץ 2019





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי