ההתאחדות העולמית אישרה לפוליקארפובה לייצג את ישראל

קסניה פוליקארפובה
קסניה פוליקארפובה | באדיבות איגוד הבדמינטון

חובטת הבדמינטון בת ה-29, המדורגת 60 בעולם ועומדת בקריטריון האולימפי לטוקיו, זכתה לאישור המיוחל ומעתה תוכל להשתתף במשחקי הנבחרת: "אני מאושרת, אני חיה כאן והמטרה שלי להביא מדליה"

(גודל טקסט)

לפני שנתיים עלתה קסניה פוליקארפובה מרוסיה לישראל ואמנם קיבלה מייד אזרחות בהיותה יהודיה ושיחקה מאז בטורנירים בחו"ל כישראלית, אבל תקנון ההתאחדות הבינלאומית לא איפשר לה להצטרף אל נבחרת ישראל בתחרויות הגדולות והחשובות ביותר, קבוצתיות ואישיות, מפני שנדרשו שלוש שנות צינון מאז הופעתה האחרונה במדי נבחרת רוסיה. הבוקר (חמישי) הגיע האישור המיוחל ומעתה פוליקארפובה תייצג את ישראל באליפות העולם ואליפות אירופה, וכמובן גם במשחקים האולימפיים טוקיו 2020, אם תעפיל אליהם.

פוליקארפובה בת ה-29, המתגוררת בקיבוץ חצור, תוכל כבר בחודש מאי לטוס יחד עם נבחרת ישראל לסין ולשחק בגביע סודירמן, ה"גביע דייוויס" של הבדמינטון. כעבור חודש היא תופיע במשחקי אירופה במינסק, תחרות הנחשבת השנה כאליפות אירופה, ולשחק באליפות העולם בשווייץ בחודש אוגוסט. החובטת מספר 1 של הנשים בישראל מדורגת 60 בעולם ואמורה להיות הישראלית הראשונה במשחקים האולימפיים מכיוון שמיקום בטופ 90-80 בעולם עשוי להספיק עבור העפלה לטוקיו.

פוליקארפובה משחקת כליגיונרית בליגה הצרפתית ומייצגת בישראל את מועדון מודיעין, שם היא גם מסייעת באימון ילדים ובפיתוח הענף בעיר. "אני מאושרת. אני חיה בישראל וסוף סוף אוכל לשחק במדי נבחרת ישראל. עד היום הייתי אינדיבידואל בתחרויות, והאישור החדש שהגיע מאוד חשוב לי. במשחקי אירופה השנה המטרה שלי היא מדליה לישראל, אבל קודם כל צריך לעלות משלב הבתים ולקוות להגרלה טובה בשלב הנוק אאוט", מסרה לאיגוד הבדמינטון.


"מאושרת". קסניה פוליקארפובה (באדיבות איגוד הבדמינטון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי