הוועד האולימפי ישתף פעולה עם סטארטאפ ישראלי חדש

גילי לוסטיג עם בנגי שלזינגר
גילי לוסטיג עם בנגי שלזינגר | האתר הרשמי

חברת BROADSAY הישראלית, שפעולת בתחום הווידאו ויצירת תכנים מקוריים, תעבוד ביחד עם הוועד והספורטאים האולימפים במטרה לקדם תוכן מקורי. יריית הפתיחה: סרטון מרגש בהשתתפות נטע ריבקין ואלה סמופלוב

(גודל טקסט)

בשורה לאתלטים ולספורטאים הישראלים: הוועד האולימפי הודיע היום (שלישי) על שיתוף פעולה חדש עם חברת BROADSAY, סטארט-אפ ישראלי חדש העוסק בטכנולוגית וידאו ויצירת תכנים מקוריים.

"BROADSAY היא חברה ישראלית ששמה לעצמה למטרה לפשט טכנולוגיות שידור בווידאו ויצירת תכני מקור, מתוך כוונה להגדיל את השקיפות בעולם התוכן ולאפשר עצמאות תוכנית וכלכלית, שיתוף, העצמה והעברת ידע של ואל הציבור הרחב באשר הוא". נכתב בהודעה.

הסטארט-אפ מציע פלטפורמה ליצירת תוכן מקורי, מבוסס קהילה והקשר המאפשר לכל יצאן תוכן לתפקד כערוץ שידור מלא ועצמאי. הפלטפורמה מאפשרת יצירה של תכנים ייחודיים ומקוריים, ניהולם ושילובם במסגרת ערוצי ההפצה והנכסים הדיגיטליים של כל יצרן תוכן למשתמשים, העוקבים והקהלים הרלוונטיים עבורו.

במסגרת שיתוף הפעולה עם BROADSAY, הוועד האולימפי החל ביצירת סדרת סרטים מקוריים עם ספורטאים, המביאה את סיפורם האישי מחוץ לפעילותם הספורטיבית היומיומית האינטנסיבית. הוועד האולימפי בישראל יזם מפגש בין ראשי BROADSAY ומנכל"י האיגודים, ולאחר הצגת הפלטפורמה עומדים מספר איגודים להשתמש באפליקציה ייחודית זו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי